Ik gebruik Visio voor flowcharts, Excel voor relatieschema's en Word om alles in verband bij elkaar te zetten. Bestaat er een toepassing waarin dit alles geïntegreerd kan?
In Mavim kunt u zowel vanuit een Visio-omgeving, als vanuit een matrix - een Excel-achtig omgeving - uw procedures gaan opzetten en beschrijven. De matrix is eigenlijk een crosslink van allerlei verschillende databases waarin verschillende elementen benoemd kunnen worden, zoals functies, relatietypen, documenten, etc. Wanneer u vanuit de matrix werkt, dan wordt later automatisch een Visio-schema gegenereerd. En omgekeerd wordt er bij toevoeging of wijziging van een activiteit of relatie in een Visio-tekening deze activiteit ook in de matrix toegevoegd of gewijzigd.
Verder kent het systeem een consistent versiebeheer en maakt het gebruik van standaard MS-produkten als Word, Excel en Visio. Het is relatief eenvoudig en snel onder de knie te krijgen en waarbij vooral de functionaliteit van de Matrix opvalt, waarin u naast het rapporteren van allerlei dwarsverbanden vanuit de databases, deze ook kunt gebruiken om uw procedures op te zetten en te beschrijven.
Verder kent het systeem een consistent versiebeheer en maakt het gebruik van standaard MS-produkten als Word, Excel en Visio. Het is relatief eenvoudig en snel onder de knie te krijgen en waarbij vooral de functionaliteit van de Matrix opvalt, waarin u naast het rapporteren van allerlei dwarsverbanden vanuit de databases, deze ook kunt gebruiken om uw procedures op te zetten en te beschrijven.
Pro-abonnees downloaden gratis het Ebook met 479 vragen en antwoorden over Kwaliteitsmanagement.