06
VS

Zakelijke dienstverlening

Acquireren, relatiemanagement en personal branding. De ZZP-er doet het allemaal.

Succesfactoren en valkuilen in de zakelijke dienstverlening.  De zakelijke dienstverlening blijft in omvang groeien. Vooral de aantallen ZZP'rs in deze sector nemen toe. De zzp'r moet net als elke zakelijke dienstverlener zorgen voor een duidelijk profiel; de klant moet de zzp'r kunnen vinden. De ZZP'r moet sales, marketing, relatiebeheer, administratie, vakkennis en velen andere facetten van het ondernemerschap bezitten.

Zakelijke dienstverleners opereren in een competitieve markt. Zeker in dienstverlenersland Nederland zijn er voor u altijd wel alternatieven te vinden. Daarom is het ook en vooral voor zakelijke dienstverleners lonend om na te denken over de wijze waarop zij zich van anderen willen onderscheiden. 

Het zijn lastige tijden voor professionele dienstverleners. Er is meer concurrentie en er is sprake van een voortdurende prijsdruk. Het gevolg daarvan is dat ze allemaal hetzelfde doen als hun concurrenten en vervolgens verzuchten dat klanten alleen nog maar op de prijs letten.

Gekozen worden

Men kiest niet voor echt onderscheidende diensten, niet voor een heldere positionering in de markt, niet voor klanten die waarde creëren, niet voor het overtreffen van verwachtingen, niet voor n...

Trending

Concurrentiekracht in de zakelijke dienstverlening - Accountants concurreren in grijstinten, hoe kleurrijk bent u?
Cover stories
Zakelijke dienstverlening

Concurrentiekracht in de zakelijke dienstverlening

Accountants concurreren in grijstinten, hoe kleurrijk bent u?
Ed Auee
9625
2
9
Cover stories · Boeken
Zakelijke dienstverlening

Het grijze muizen syndroom

Zes adviezen voor professionele dienstverleners die zich willen onderscheiden
Jos Burgers Gek Op Klanten
10884
3
Ondernemen in de Service Industrie - Vragenlijst: Zelfstandig of Samen ?
Cover stories
Professionalisering

Presteren met professionals

Durven sturen op toegevoegde waarde
Frank Kwakman
4187
5
Agility is de nieuwe vaardigheid voor groeiende organisaties - Zeven belangrijke vragen om kansen te kunnen pakken.
Cover stories · Cases
Acquisitie

Organisaties veranderen; nu de leidinggevenden nog

Breng uw offerte uit, lees die van uw collega\'s
Arend Ardon
12132
8

Tips & Tricks

Columns
Het spel om poen en prestige

De Intimidatie-maatschappij

De financiele intimidatie-industrie van incassobureaus, rechters en deurwaarders
Jacques Groenen
14038
9
Kostenmanagement: doe het zelf! - Cost management is een belangrijk element van het besturingssysteem
Columns
Het spel om poen en prestige

Voodoo Finance en Voodoo Management

Tovertaal en geleerd geleuter! Wie gelooft er nog in?
Willem Mastenbroek
2438
9
relatie
Cover stories
Zakelijke dienstverlening

Relatiemanagement in de professionele dienstverlening

Investeren in klanten als acquisitiestrategie
Jos Burgers Gek Op Klanten
62967
1
9
Cover stories · Boeken
Zakelijke dienstverlening

Het grijze muizen syndroom

Zes adviezen voor professionele dienstverleners die zich willen onderscheiden
Jos Burgers Gek Op Klanten
10884
3

Auteurs die meeschrijven aan Zakelijke dienstverlening

Zie alle