Is het management geïnteresseerd in klantsignalen en klachten? Hoe is het gesteld met het interne klachtenmanagement in de productieketen naar klant of doelgroep? Is de verantwoordelijkheid voor klachten goed geregeld? Zijn de online mogelijkheden transparant .
Wat is klachtenmanagement
De elementen van effectief klachtenmanagement
Klachtenmanagement begint bij het eerste klantcontact. Eigenlijk daarvoor al. Want wat denkt u van de interne condities in de organisatie? Is klantgerichtheid een principe. Is duidelijk wat voor houding en gedrag van de medewerkers verwacht worden bij klachten. En de feedback van klanten? Wat gebeurt daarmee? Is het management geïnteresseerd in klantsignalen en klantcontact? Hoe is het gesteld met de interne klantgerichtheid? Is de verantwoordelijkheid voor klachten goed geregeld?
Over al deze onderwerpen vindt u op deze pagina inzichten, ervaringen, tips en trends. Ook een praktisch model voor een integrale aanpak.
Klachtenmanagement hoe?
Wat zijn de belangrijkste factoren voor goed klachtenmanagemen...