Gek Op Klanten
De AI-hype speelt in op je gebrek aan kennis: wees kritisch!
'Tenzij de AI het geheim van het leven heeft ontdekt, is het slim om je coaching nog even aan mensen over te laten. Omdat AI nu eenmaal geen gevoel heeft en de externe contexten niet kent.'
27
0
Internet en klantvriendelijkheid...hoe gaat dat?
Laten we eerlijk zijn: we willen nog steeds dat warme gevoel, die persoonlijke touch. Maar met de razernij van het internet is dat een zeldzaam goed geworden.
35
0
Making money from media framing of Erik Ten Hag
Readers of media reports often victimized by greed for money in news coverage
52
0
Geld verdienen aan media-framing van Erik Ten Hag
Lezers van mediaberichten vaak slachtoffer van geldzucht in nieuwsvoorziening
34
0
Belastingdienst stuurt betalingsherinnering over reeds betaalde zorgverzekeringswet-aanslag
'Hoe gemakkelijk maakt de belastingdienst het voor de ondernemers van wie ze het moeten hebben?'
55
0
Gaat AI gedrags-training en executive coaching vervangen?
'Mensen leren elkaars gedrag te begrijpen in een menselijke omgeving. Online trainingen helpen je onvoldoende om dit te leren, terwijl dit een enorme succesfactor is als je iets wil bereiken.'
143
0
Voetbalwedstrijden nodeloos duur door concurrentie tussen Viaplay, Ziggo Sport en ESPN
Alleen de aanbieders worden beter van de verschillende abonnementen; de klant betaalt maar ziet minder wedstrijden
165
0
Check AI-producten voordat je ze koopt op transparantie, reputatie, integriteit en privacy
'Juist in tijden van AI-digitalisering is het belangrijk dat we het menselijk aspect voorop blijven stellen en dat we in ons enthousiasme over de techniek niet vergeten dat de mens (de klant in dit geval) centraal staat.'
91
0
De slechtste speler bij Oranje op dit EK? Valentijn Driessen
'Driessen behandelt het Nederlands elftal als een product en zichzelf als klant. Maar eigenlijk is Oranje zijn broodheer. Niemand zou naar hem luisteren, geen krant zou hem in dienst nemen, als er geen voetballers zouden zijn.'
305
0
Zingeving in werk en organisatie
Persoonlijke groei, spiritualiteit en ... je pinpas?
Kanttekeningen bij de commerciële kant van het enorme spirituele aanbod
182
0
Aan jouw persoonlijke groei wordt goed verdiend
Hoe gaat de spirituele wereld om met jou als klant?
45
0
Persoonlijke groei en je pinpas
'Dat mensen iets betalen voor een persoonlijk ontwikkelingstraject lijkt me redelijk. Maar in de spirituele hoek zijn de bedragen voor die trajecten soms onnodig hoog. Het is vooraf bovendien onduidelijk wat de kwaliteit is van het aangeboden traject.'
19
0
MBTI zeer winstgevende tool, maar is zij ook betrouwbaar?
Methode niet wetenschappelijker dan andere testen of bijvoorbeeld astrologie
201
1
Persoonlijkheidstesten als DISC en MBTI doorstaan wetenschappelijke toets niet echt
Persoonlijkheidstesten zijn sales- en marketingmateriaal
256
0
Zijn supermarkten geïnteresseerd in de gezondheid van hun klanten?
70% van het assortiment van de supermarkten is zeer bedenkelijk
155
0
Winnen vooral de grote bedrijven de strijd om games?
De klant en de wereld van de spelletjes en games
68
0
Klantgerichtheid of authenticiteit: wat doet het het best?
Obergedrag als voorbeeld voor grote organisaties
111
0
10 klantenwensen vervuld: en zó ga je dus met klanten om!
Kleine organisatie laat in mailwisseling zien hoe het hoort; een les voor veel grote organisaties
411
0
Kan je je als klant alles maar permitteren?
Gek Op Klanten, maar zeker niet op grensoverschrijdend gedrag
47
0
Klant wil niet gebeld worden, maar iemand van Ziggo negeert het...
Doordrammen helpt nooit in verkoop
210
0
Algoritmes en de effecten voor de klant
Hoeveel mens is de klant in tijden van digitalisering
42
0
Radiohead en Pearl Jam denken aan hun klanten, maar Spotify?
Winstmaximalisatie in muziekindustrie slecht voor muzikant en publiek; VIP-pakketten bij festivals goed idee!
125
0
ASML en Boskalis werden groot in Nederland; hopelijk vergeten ze dat niet
Denken bedrijven nog aan de samenleving of verliezen ze zich in winstmaximalisatie?
147
0
Farmaceuten moeten aan mensen gaan denken
Money-driven bedrijven in de gezondheidszorg zijn niet goed voor onze gezondheid
66
0
De handel in persoonlijke gegevens
Is er sprake van data-reductie van de mens?
134
0
Klant of pinpas?
Wie worden we in tijden van robots en algoritmes?
75
0
Tankstation TINQ stuntprijzen zijn een beetje nep
niemand hanteert de adviesprijs
394
1
Agressieve crediteuren admin Ziggo straft klanten
128
6
Mijndomein.nl = klantonvriendelijk
64
1
Healthy People heeft haar PR-zaken niet goed op orde
32
2
Waardeloze eventlocatie: De Stal in Baambrugge (= The Barn )
133
4
Gek word ik van online klanttevredenheidonderzoekjes...
40
2
Garagebedrijf maakt er een potje van!
22
3
Holland Casino schenkt slootwater
42
0
2 Prachtvoorbeelden van goede service en 2 misselijk makende anti-service-cases
29
1
Verdacht: scharrelende slagers
11
2
FACEBOOK onbereikbaar en incasseert er vrolijk op los…
32
0
Kafka leeft! Bij Ben.
32
5
Eindelijk een ziekenhuis waar je geen nummer bent: OLVG
27
0
Creëer een band met je klant
22
0
ING bankiert liever zonder klanten
54
5
Marktonderzoek wijst uit: Eén op de vijf Nederlanders bakt er niks van
23
0
Chic restaurant Taiko (Conservatorium Hotel) Amsterdam struikelt over eigen service
14
1
Groepsveiling.nl misleidend over mobiele abonnementen?
30
0
EkoPlaza in Amsterdam rolstoelvriendelijk?
13
0
Travelbird maakt een mooie vakantievlucht waar
5
2
Volksverlakkerij van Zwitserleven Sparen
12
0
Ambtenaren van de gemeente Bergen zeggen geen: Sorry
30
1