Waardeloze eventlocatie: De Stal in Baambrugge (= The Barn )

Wij organiseren regelmatig persbijeenkomsten voor journalisten, bloggers en consumentenevenementen. Bij ons bureau staat alles in het teken van communiceren over eten en drinken. En bij food&drinks horen sfeervolle locaties. Wij zoeken dus altijd originele plekken. Vorig jaar werd één van mijn medewerkers razend enthousiast over een unieke locatie: The Barn in Baambrugge.Na de locatie te hebben bezichtigd en enkele zakelijke besprekingen te hebben gevoerd, hakten wij de knoop door. The Barn = loeidure locatie, maar de plek gaf de doorslag. Tijdens het eerste gesprek was eigenaar Alwien Tulner aanwezig. Na het gesprek hebben wij haar niet meer gezien of gesproken. De communicatie verliep via een assistente, die weinig van onze briefing leek te begrijpen.

 

34942944

 

Opvallend was dat the Barn voor elke wens van onze kant (uitkoop catering, parkeren bij de boer, voor tafels, stoelen, gebruik servies) extra geld vroeg. Tot het absurde aan toe. Het hulpje van Alwien onderhield met ons bureau de contacten echter ze was niet beslissingsbevoegd. Dus moesten wij eindeloos wachten op feedback. Naarmate het publieksevenement dichterbij kwam hoe meer het duidelijk werd dat The Barn niet echt gecharmeerd was van service verlenen. Voorbeeld van bad service: wij wilden een mooi fornuis plaatsen voor ons evenement in The Barn. Echter onze wens werd niet in dank afgenomen. Het fornuis moest namelijk een dag elektrisch opwarmen. En daar waren ze niet blij mee. Onze vraag was tevens om het fornuis te blijven voorzien van stroom want anders was het fornuis onbruikbaar. Een kwestie van de stekker in het stopcontact.

 

RampOp de dag van het evenement bleek dat een van de mensen van de Barn de stekker uit het fornuis had getrokken. Wij waren woedend. Zonder opwarming was het fornuis onbruikbaar. Die dag was er niemand aanwezig om ons op te vangen. Zelfs de tuinman van het complex wist niet waar de eigenaar was. Ze is op vakantie, riep hij lachend. Wij zagen ons kekke evenement in het water vallen. Met veel kunst en vliegwerk hebben wij op gammele fornuizen in de keukenschuur het evenement weten te redden. Toen wij na het evenement onze klaagzang richtte op de eigenaar van het pand vingen wij bot. Ze bood geen excuses aan, geen compensatie. Niets. Ze dook onder. Onlangs las ik  in FD Persoonlijk een artikel over the Barn. Het artikel was positief. Op dat moment besloot ik dit artikel te schrijven want mensen moeten worden gewaarschuwd voor een slechte locatie. Ze verdienen geen positieve pers.

Enfin, ik waarschuw u allen om deze locatie niet te boeken. De plek is het niet waard. Über-ongeschikt voor feesten en partijen/evenementen. 0% service, een grote mond en een locatie die er aan de buitenkant aardig uitziet maar van binnen rammelt.

CyberSale, 50% korting op een Pro-abonnement 

Verbeter je persoonlijke effectiviteit en managementvaardigheden. Begin het jaar goed en krijg toegang tot toepassingsgerichte kennis.
Upgrade uw gratis lidmaatschap, word een Pro

Pieter van der Have
Dag Robert,

Wat jammer dat jullie event zo moeizaam tot stand is gekomen.
Uiteraard is niet alles van tevoren te voorzien maar een aantal problemen die jullie zijn tegengekomen, hadden voorkomen moeten worden.

Ik kan me de frustratie voorstellen als je het gevoel hebt dat je klacht niet serieus wordt opgepakt.

Ik ben eigenaar/exploitant van BuitenOverleg in Wijchen.
Behalve dat we een unieke plek hebben aan een prachtig ven in Wijchen, vind ik het gastheerschap van groot belang. Bereikbaarheid en service staan daarom hoog jn het vaandel.
Wil je dat een keer ervaren boek dan gewoon bij ons.
Wij laten de stekker van het fornuis er gewoon 24 uur in zitten ;-)

Voor een idee wat je mag verwachten bezoek je onze luchtopname op youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=rktaLed_PwI

Veel succes gewenst met jullie volgende event!!!

Groet,
Pieter van der Have
Pieter van der Have
ik zie mijn reactie op dit artikel niet terug
R.W. van Est
Lid sinds 2008
Wat een prachtige locatie en blij dat er nog echte gastheren bestaan! Wij gaan zeker komen....Woord zegt het voort.
I den Hertog
Het vermoeden dat dit een waardeloze locatie zou zijn kregen wij al toen we onze bruiloft daar wilden vieren, 2 jaar geleden.
Op het afgesproken tijdstip dat we met de eigenaar een introductie gesprek zouden hebben reed zij voor onze neus weg. De buurman zei toen dat zulke dingen wel vaker voorkwamen. Daarna heeft ze nooit meer wat van zich laten horen. Ook niet op meerdere telefoontjes en een email.
Ik ben blij dat we een ander locatie hebben kunnen vinden waar we een prachtige dag hebben gevierd.