Private label naast A-, B- en C-merken
Wat is een private label?
Wat is het kenmerk van een private label?
Wat zijn A-merken?
Wat wordt met distributiegraad bedoeld?
Waarom zet een fabrikant van een A-merk het zelfde product ook nog eens als B-merk in de markt?
Wat zijn B-merken?
Wat zijn C-merken?
Zijn er ook A-merken met een geringe distributie en weinig reclameondersteuning?
Hoe zit het met de aansprakelijkheid: moet de consument de fabrikant of de merkhouder aanspreken?
Private label als distribuantenmerk
Ontwikkeling van het private label
Markten voor private labels
In welke productcategorieën vinden we de meeste private labels?
Waarop is het succes van het private label gebaseerd?
Wat is het sterkste wapen van een A-merk tegen een private label?
Waardoor wordt het succes van een huismerk of private label belemmerd?
Wanneer belemmert de merkbekendheid van het A-merk de groei van een huismerk?
In welke branche nemen private labels sterk toe?
Toekomstkansen voor het private label
Soortonderscheid private labels
Marketing van het private label
Wat is in de marketing de taak van het private label?
Hoe kan met een private label extra marge worden gegenereerd?
Waar hangt de grootte van de marge vanaf?
Hoe kan met een private label een sterk eigen merk worden gecreëerd?
Wat is een voorbeeld van een opgewaardeerd private label?
Op welke wijze kunnen merkartikelen met een private label worden beconcurreerd?
Hoe belangrijk is het prijsverschil tussen huismerken en A-, B- of C-merken?
Hoe belangrijk is de verpakking van een private label?
Wat is het gevaar van het meeliften van een huismerk op het succes van een A-, B- of C-merk?