06
VS

Detailhandel & retail

Detailhandel & retail: trends en uitdagingen

Detailhandel - Hoe voorkomen dat je door lowcost/online wordt weggedrukt? Wat moeten bedrijven als Blokker, V&D, HEMA. Versla het spotgoedkope alternatief met een ander businessmodel? De Goeroes hebben gemakkelijk praten.

Trends en uitdagingen

De detailhandel staat zwaar onder druk. Hoe voorkomen dat je door lowcost/online wordt weggedrukt.

Goedkope alternatieven rukken op.

De lowcost/online bedrijven zijn de grootste bedreiging voor de gevestigde detailhandel.

Wat aanpassen en veranderen in de detailhandel?

Businessmodel aanpassen?

Stabiliteit is ver te zoeken in de detailhandel.  Om de concurrentiekracht te versterken zijn soms aanpassinge...




Trending

mobile-shop
Ondernemerschap

Verwoestende transitie bij detailhandel

De digitale revolutie slaat toe. Winkelcentra liggen er binnenkort deplorabel bij!
Grimbert Rost van Tonningen
11531
3
happy-customer
Columns
Ondernemerschap

Verhoog de klanttevredenheid. Ga met franchisers werken.

Lokaal ondernemerschap en klantgerichtheid versterken elkaar
carl Groenland
5788
0
_76203476_flamingochicks-1
Cover stories
Online Marketing

5 manieren om je MERK te laten groeien

Oude marketingwetten vervallen! Hoe dan wel?
Sjors van Leeuwen
16244
0
salesman1
Columns
Organisatieadvies en consultancy

Werk aan de winkel

Hoe werkt organisatie advies aan kleine MKB ondernemers?
Edwin Abee
6064
5

Tips & Tricks

ecommerce
Columns
Ondernemerschap

Onze winkels: wie durft te veranderen?

Het gaat slecht met de winkels. Toch zijn er heel veel kansen, die te weinig worden benut.
Bart Groothuis
11387
0
happy-customer
Columns
Ondernemerschap

Verhoog de klanttevredenheid. Ga met franchisers werken.

Lokaal ondernemerschap en klantgerichtheid versterken elkaar
carl Groenland
5788
0
leider
Columns
Concurrentiekracht

Concurrerender worden

Het moet onderscheidender en agressiever
Grimbert Rost van Tonningen
3984
0
Sociale netwerken: steeds meer vrienden steeds minder persoonlijk contact?
Columns
Sales / Verkopen

Twee werelden in één winkelruimte

Omni-channel marketing in de winkel
Hans Wennekes
9091
0