Wat is de relatie tussen kennisdelen en marketing?
Expertise is belangrijk in de bedrijfsvoering. De kennis in organisaties speelt een hoofdrol in de manier waarop we met afnemers, klanten en consumenten communiceren. In plaats van het uitzenden van slogans, vertellen bedrijven hoe zaken aanpakken en delen ze kennis waarmee ze problemen van klanten helpen oplossen. In plaats van klanten te overstelpen met advertenties en glanzende brochures, bouwen ze aan vertrouwen door klanten aan het woord te laten en hen te helpen met het beantwoorden van hun vragen.
Gebruikers van social media zien online netwerken als een informatiebron. Het dagelijkse nieuws wordt niet alleen door journalisten geleverd, maar door experts in elk denkbaar (vak)gebied. Online expertise tonen is door de toegenomen informatiedeling eenvoudiger, en ook belangrijker geworden. De kennis die uw bedrijf deelt geeft de mogelijkheid om op een nieuwe manier contact te leggen met uw publiek en klanten.
Wordt daarom een betrouwbare bron in het leveren van informatie die zaken makkelijker en efficiënter maken voor klanten. Voeg waarde toe. Doordat er steeds meer mensen informatie ('content') publiceren wordt het wel moeilijker om uzelf als expert te positioneren.
Gebruikers van social media zien online netwerken als een informatiebron. Het dagelijkse nieuws wordt niet alleen door journalisten geleverd, maar door experts in elk denkbaar (vak)gebied. Online expertise tonen is door de toegenomen informatiedeling eenvoudiger, en ook belangrijker geworden. De kennis die uw bedrijf deelt geeft de mogelijkheid om op een nieuwe manier contact te leggen met uw publiek en klanten.
Wordt daarom een betrouwbare bron in het leveren van informatie die zaken makkelijker en efficiënter maken voor klanten. Voeg waarde toe. Doordat er steeds meer mensen informatie ('content') publiceren wordt het wel moeilijker om uzelf als expert te positioneren.
Pro-abonnees downloaden gratis het Ebook met 13 vragen en antwoorden over Profileren als expert.