Publiceer eerder geproduceerd werk (repackage)
Kennis hoeft niet per se nieuw te zijn om relevant en waardevol te zijn. Uw informatie heeft waarde voor uw doelgroep zolang het nuttig en bruikbaar voor hen is. Content kan inhaken op actualiteit maar het is ook verstandig om ‘evergreen content‘ te publiceren. Het verzamelen en verspreiden van oudere nog steeds relevante content kan zeker bijdragen aan het succes van uw content marketing. Denk aan oude whitepapers, blogposts, interviews, presentaties, onderzoeken en infographics. Vergeet dus niet goede content vaker te publiceren, want content verdwijnt snel op sociale media (op Twitter zakt uw post al na gem. 20 minuten weg in de tijdlijn).
Publiceer informatie in meerdere verschijningsvormen en media om het bereik te vergroten. Slimme uitgevers doen dit al jaren onder de vlag van 'repackaging'. Bovendien kunt u de informatie een langere levensduur geven doordat deze steeds wordt gedeeld in diverse social media. Zo wordt een radio-interview een blog, een Google+ en een Facebook-post van een citaat, een tweet, en mogelijk een video op Youtube.
Publiceer informatie in meerdere verschijningsvormen en media om het bereik te vergroten. Slimme uitgevers doen dit al jaren onder de vlag van 'repackaging'. Bovendien kunt u de informatie een langere levensduur geven doordat deze steeds wordt gedeeld in diverse social media. Zo wordt een radio-interview een blog, een Google+ en een Facebook-post van een citaat, een tweet, en mogelijk een video op Youtube.
Pro-abonnees downloaden gratis het Ebook met 13 vragen en antwoorden over Profileren als expert.