Opleiding: ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil incl. examen

ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil training

This 3-day course compiles for the candidates the understanding of the key concepts, principles, value and challenges of ITIL 4’s five management practices, namely, the ITIL 4 Incident Management Practice, the ITIL 4 Service Desk Practice, the ITIL 4 Service Request Management Practice, the ITIL 4 Monitoring and Event Management Practice, and the ITIL 4 Problem Management Practice. It is intended to provide candidates with best practice guidance at both strategic and operational levels of maximizing value from the Practices. The ITIL 4 Monitor, Support, and Fulfil Practices module is structured and aligned around the ITIL framework. The examination is intended to assess whether the candidate can demonstrate sufficient understanding and application of the concepts covered in the ITIL 4 Incident Management Practice, ITIL 4 Service Desk Practice, ITIL 4 Service Request Management Practice, ITIL 4 Monitoring and Event Management Practice, ITIL 4 Problem Management Practice publications.

Voor wie?

Voor iedereen die meer wil leren over de 5 ITIL concepten: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring and Event Management en Problem Management. En voor deelnemers die het ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil certificaat willen behalen.

Wat levert deze training jou op?

Je leert de concepten uit de vijf ITIL Management Practices op zowel strategisch als operationeel niveau begrijpen en toepassen om de waarde van deze practices te maximaliseren.

Voorkennis

Je bent in het bezit van het ITIL® 4 Foundation certificaat.

Taal

De training wordt in het Nederlands en Engels gegeven.

Lesmateriaal

SignOn gebruikt het meest actuele en geaccrediteerd ITIL-lesmateriaal, dat perfect aansluit bij de exameneisen.

Inclusief examen

Een examenvoucher (1 jaar geldig) is inbegrepen bij deze training. Het examen wordt online afgenomen door PeopleCert. Dit examen kan je zelf thuis of op kantoor online afleggen. Het betreft een multiple-choice examen van 60 minuten en 40 vragen. Wanneer je minimaal 65% van de vragen goed beantwoord ben je geslaagd voor het examen.

Loyaliteitskorting

Wij zijn blij met jou als loyale cursist. Daarom ontvang je 5% loyaliteitskorting op onze trainingen wanneer je je inschrijft voor een volgende training. Meer info over loyaliteitskorting.

Vervolgtraining

Wil je na deze ITIL® training een aansluitende cursus volgen? Kijk dan eens naar een van onze andere ITIL® trainingen.     ITIL® is een geregistreerd handelsmerk van Axelos limited. Training in samenwerking met Global Knowledge.

Lesprogramma

1. Incident Management (INM)

  • The key concepts of the practice
  • The processes of the practice
  • The roles and competences of the practice
  • How information and technology support and enable the practice
  • The role of partners and suppliers in the practice
  • The recommendations for the practice success

2. Service Desk (SD)

  • The key concepts of the practice
  • The processes of the practice
  • The roles and competences of the practice
  • How information and technology support and enable the practice
  • Τhe role of partners and suppliers in the practice
  • Ηow the ITIL capability model can be used to develop the practice
  • The recommendations for the practice success

3. Service Request Management (SRM)

  • The key concepts of the practice
  • The processes of the practice
  • The roles and competences of the practice
  • How information and technology support and enable the practice
  • The role of partners and suppliers in the practice
  • How the ITIL capability model can be used to develop the practice
  • The recommendations for the practice success

4. Monitoring and Event Management (MEM)

  • The key concepts of the practice
  • The processes of the practice
  • The roles and competences of the practice
  • The processes of the practice
  • The roles and competences of the practice
  • How information and technology support and enable the practice
  • The role of partners and suppliers in the practice
  • How the ITIL capability model can be used to develop the practice
  • The recommendations for practice success

5. Problem Management (PRM)

  • The key concepts of the practice
  • The processes of the practice
  • The roles and competences of the practice
  • How information and technology support and enable the practice
  • The role of partners and suppliers in the practice
  • How the ITIL capability model can be used to develop the practice
  • The recommendations for the practice success

6. Monitor, Support, and Fulfil

  • Understand the processes and value streams of the Monitor, Support, and Fulfil practices
  • How information and technology support and enable the practices
  • Recommendations for the Monitor, Support, and Fulfil practices success

Lesmethodes

Kies de lesmethode die het best bij je past. Deze training kun je op de volgende manieren volgen:

  • Online hybride training

    Een live trainer geeft de training in de klas en je volgt deze training online (vanuit huis of kantoor) via Zoom. Je hebt direct contact met de trainer en andere deelnemers die fysiek in de klas of online deelnemen.
  • Klassikaal op locatie

    Deze training wordt gegeven op verschillende trainingslocaties in Nederland. Net als bij de Virtual Classroom training zijn er medewerkers van verschillende bedrijven aanwezig. Volledig verzorgd, inclusief uitgebreide lunch. Handig! Wil je na je inschrijving toch wisselen van lesmethode? Maak dan gebruik van onze SwitchGarantie. Je kunt dan gratis, tot 3 werkdagen voor aanvang van de cursus, wisselen van lesmethode voor diezelfde training.
  • In-company / Maatwerk

    In een op maat gemaakte training wordt alleen datgene behandeld dat relevant is voor jouw werksituatie en/of bedrijf. Dit maakt deze training zeer effectief. Beschikbaar in het Nederlands, Engels en Duits. Afhankelijk van het aantal deelnemers kan de korting wel oplopen tot 50% t.o.v. de Klassikale Training. Meer info of scherpe offerte aanvragen.

Microsoft Certified Trainers

Onze Microsoft Certified Trainers (MCT) zijn experts in hun vakgebied en gecertificeerd volgens de voorwaarden van Microsoft. Naast het geven van trainingen werken ze ook in projecten en kennen als geen ander de dagelijkse praktijk. Daardoor weten zij waar cursisten dagelijks mee te maken krijgen en tegen aan kunnen lopen. Zij gebruiken hun praktijkervaring ter verrijking van de theorie in de klas.

Cedeo erkenning: wat betekent dit voor u?

Cedeo is een begrip als het gaat om opleidingen. Er zijn circa 300 Cedeo-erkende instituten in Nederland. Met een keuze voor een Cedeo-erkende leverancier weet u daarom zeker dat u een keuze maakt voor één van de betere opleidingsinstituten.

SignOn en het UWV

SignOn ICT Trainingen+ is erkend scholingspartner van het UWV. SignOn ICT Trainingen+ is één van de weinige ICT opleidingen organisaties die door het UWV erkend is om opleidingen te verzorgen om mensen weer te helpen bij het terugkeren in het arbeidsproces.
Meer...
€2.195
ex. BTW
Aangeboden door
SignOn ICT Trainingen+ B.V.
Onderwerp
ITIL v4
ITIL Overzicht
Niveau
Looptijd
3 dagen
Taal
nl
Type product
cursus
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 16
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
Nieuwegein / Taal: NL
wo 4 dec. 2024
Online hybride training / Taal: NL
wo 4 dec. 2024
Online hybride training / Taal: EN
di 4 feb. 2025
Nieuwegein / Taal: NL
wo 12 feb. 2025
Online hybride training / Taal: NL
wo 12 feb. 2025
Keurmerken aanbieder
UWV scholingsvoucher
Erkend keurmerk
NBA
Koninklijke NBA - PE punten
VRC - De Vereniging van Registercontrollers
Microsoft Learning Partner
Cisco Authorized Learning Partners
Cedeo Maatwerk
EXIN
ASL