“Waar ga jij het over hebben?” Ik vraag het aan de man naast mij, op de voorste rij van een congreszaal waar wij beiden een inleiding houden. Hij klapt zijn laptop open en laat mij een kaart zien van het centrum van New York. “OK” zeg ik, “what’s next?” Hij zoomt in op de plattegrond en tot mijn verbazing zie ik een gedetailleerde kaart van Manhattan. Met straatnamen en al. Hij kon ook uitzoomen, en dan zie je hele werelddelen. Ongelooflijk! Hij werkt voor een bedrijf dat ik als zoekmachine ken, Google. “We weten nog niet goed wat we er mee moeten doen” anticipeert hij op mijn volgende vraag, “nou ja, daarom reis ik congressen en bedrijven af om het te laten zien. Dan kijken we wel of het wat wordt.”
Hoewel het technisch indrukwekkend is, scoort hij niet hoog op het Vlaamse Marketingcongre...
Combineer Innovatie met Marketing 4.0 en bouw een voorsprong op
Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Upgrade naar een pro-abonnement
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en Kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.
Wil je leven in een wereld die geregeerd wordt door hebzucht, agressie, lustbeleving, vraatzucht, ijdelheid, jaloezie en luiheid.
Wat je zaait, zul je oogsten.