Bedrijven en instellingen hebben kwaliteit en klantgerichtheid hoog in het vaandel. Niemand kan er omheen. Veelal wordt het heil gezocht in kwaliteitsprogramma's en trainingen op het gebied van klantgericht handelen. Vaak blijken dergelijke instrumenten maar een mager resultaat te boeken, doordat een vruchtbare voedingsbodem ontbreekt. In veel organisaties bestaan verouderde besturingsprincipes: klanten worden belangrijk gevonden, maar de baas zegt wat er moet gebeuren. Op...
Klanten worden belangrijk gevonden, maar de baas zegt wat er moet gebeuren!
Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Upgrade naar een pro-abonnement
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en Kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.
daad
Dit is toch gewoon een ouderwetse theorie?