I Ik ga in gesprek met Marjanne Hagedoorn over het doorbreken van bestaande patronen in het mbo als het gaat om opleiden en leren. We bespreken uitgangspunten om het werk als belangrijke professionaliseringsplek te zien en wat dit vraagt van een onderwijsinstelling en de professionals die er werken. We bespreken ook hoe Marjanne handen en voeten geeft aan haar practoraat en invulling geeft aan betekenisvol en praktijkgericht onderzoek.
Gerelateerde artikelen

Speelt Leiderschap Binnen Organisaties Al Voldoende In Op Veranderingen In Het Onderwijs?
Paola Pisu
14
0

Ongerichte acties schaden hoger onderwijs nog meer
Jelle de Boer
10
0

Voortgezet onderwijs kan veel bereiken met vies geld
Klaas De Waard
1352
0
Onderwijs

Onderwijs: vernieuwing of betutteling?
Jeroen Ankersmit
4628
4
Onderwijs

Moeten onderwijsgevenden ook professionals zijn?
Peter De Reijke
6173
15
Deel uw ervaringen op ManagementSite
Wij zijn altijd op zoek naar ervaringen uit de praktijk, wat werkt wel, wat niet.
SCHRIJF MEE, word een pro! >>