De eerste indruk is het belangrijkst! Dat geldt voor mensen; dat geldt ook voor websites. Met een goede site kunt u uw marktwerking aanzienlijk vergroten. Maar: hoe richt u uw website zodanig in dat u potentiële klanten verleidt tot een afspraak? Hoe houdt u uw bestaande cliëntèle nieuwsgierig en geïnformeerd? Dit artikel geeft u een handreiking. Puntsgewijs lopen we de punten waarom het gaat langs. Als extra hebben we een checklist bijgevoegd, waarmee u de kwaliteit van uw website kunt beoordelen. De lijst werd eerder dit jaar gebruikt voor onderzoek van de websites van de centra voor educatieve dienstverlening, die zijn aangesloten bij branche-organisatie EDventure. Uitkomsten hiervan zijn verwerkt in dit artikel.
Websites in de zakelijke dienstverlening

Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Verbeter je persoonlijke effectiviteit, scherp je managementvaardigheden en houd je vakkennis actueel
Neem een pro-abonnement en ontvang:
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
- Een Ai-tool die uw persoonlijke organisatievraagstukken beantwoord
(aan de hand van de inhoud van ManagementSite)
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.

Een aardig, praktisch en niet te lang artikel over een onderbelicht onderwerp (denk ik).