De internationale zakenwereld heeft weinig tijd om televisie te kijken of dikke tijdschriften te lezen. Zakenmensen geven de voorkeur aan korte artikelen en presentaties, samenvattingen, analyses en tips. Uit onderzoek van PHD blijkt dat deze doelgroep bovendien sceptisch staat tegenover reclame. Merken die zich nadrukkelijk richten op topmanagers maken dan ook steeds meer gebruik van informatie op maat. Zo zijn door adverteerders gesponsorde televisieprogramma`s in opkomst. Bedrijven als Cisco, Sun Microsystems en Oracle maken hierbij gebruik van de aanbieder van branded content Fact Based Communications (FBC). Oracle heeft bijvoorbeeld een eigen tv-show op CNBC en op nationale zenders in Duitsland, Zweden, Nederland en Italie, waarin de ceo`s van multinationals geinterviewd worden. Onlan...
Topmanagers voorkeur aan op maat gesneden info
Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Verbeter je persoonlijke effectiviteit, scherp je managementvaardigheden en houd je vakkennis actueel
Neem een pro-abonnement en ontvang:
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
- Een Ai-tool die uw persoonlijke organisatievraagstukken beantwoord
(aan de hand van de inhoud van ManagementSite)
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.
