Nut van samenwerken
Het belang van samenwerking tussen bedrijven neemt toe. Echt nieuwe producten komen veelal alleen in een partnership tot stand, simpelweg omdat bedrijven vanuit zichzelf in eerste instantie voortbouwen op bestaande kennis. Bedrijven die niet gaan samenwerken met complementaire partners, ook als de klant erom vraagt, laten de mogelijkheid voor extra winst aan zich voorbij gaan. Aandeelhouders waarderen nieuwe samenwerkingsinitiatieven. Op 1 juli maakte het beursgenoteerde Innoconcepts een samenwerking met Sara Lee bekend rond de ontwikkeling van verpakkingen en de koers steeg die dag met 8,2 %.
Betere beschikbaarheid van informatie en een grotere toegankelijkheid van kapitaal werpen aanbieders van producten en diensten terug op die activiteiten waar ze echt ‘value for mone...
Tijd voor een nieuwe relatie… maar dan zakelijk
Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Upgrade naar een pro-abonnement
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en Kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.