Iedereen kent het acroniem SMART (Specifiek, Meetbaar etc.). Veel minder mensen kennen het acroniem TRUST: Tweezijdig, Ruimte, Uitdagend, Support en Transparant. Het belang van TRUST als waarden-concept koppelen we aan de visie van de hoogleraar en visionair Sumantra Ghoshal: ‘we zien 3e generatie burgers, 2e generatie managers en 1e generatie organisaties’. 3e Generatie burgers, volop profiterend van de mogelijkheden die nieuwe technologie en globalisering biedt (Airbnb, Spotify, etc.). 2e Generatie managers: vanuit hun rol als burger en klant midden in de samenleving én tegelijkertijd soms worstelend met hun rol als manager in hun organisatie. En die organisatie is vaak nog van de 1e generatie: organisatieprincipes, structuren en besturingsfilosofie daterend uit de tijd van Weber en Fayo...
Organisatie-transformatie van 1.0 naar 3.0
Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Upgrade naar een pro-abonnement
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en Kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.
Organisatie en doelen voorop, gevolgd door facilitering van medewerkers middels competentieontwikkeling, procesmanagement en ICT (vooral systemen die samenwerking ondersteunen).