Opleiding: Training Customer journey & personalisatie

Creëer gepersonaliseerde klantervaringen en verbeter je resultaat

Voordat een klant tot aankoop overgaat, doorloopt hij wel 20 tot 500 interactiemomenten met je merk, product of de organisatie.

Tijdens de tweedaagse training Customer journey & personalisatie ontdek je wat een (online) customer journey-strategie inhoudt en hoe je klanten een persoonlijke ervaring biedt. Ook leer je hoe je een customer journey kunt monitoren, analyseren en zelfs kunt voorspellen door middel van datavisualisatie. Na deze training weet je hoe je investeringen kunt verantwoorden en het resultaat ervan kunt aantonen, aan de hand van een kloppende businesscase. Meer interesse om je te specialiseren in slechts één van de onderwerpen? Je kunt de trainingen ook los volgen. 

Resultaat

  • Je hebt inzicht in hoe je personalisatie binnen een customer journey kunt inzetten
  • Je kunt inschatten welke technologie je nodig hebt om personalisatie te bieden aan klanten
  • Je hebt inzicht in de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing technology
  • Je kunt direct aan de slag met het verbeteren van de online personalisatie
  • Je bent in staat de ROI op jouw marketingactiviteiten aan te tonen
  • Je kunt een businesscase maken om het resultaat van de investeringen te bewijzen

Voor wie

Deze training Customer journey & personalisatie is voor iedereen met basiskennis van de customer journey, die aan de slag gaat met de implementatie van de (digital) customer journey en online personalisatie en dit moet uitrollen in de organisatie.

Denk aan: online marketeers, contentmarketeers, conversie-specialisten, marketingmanagers en -strategen, digital marketingmanagers en customer experiencemanagers.

Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.

Programma

Tijdens de training Customer journey & personalisatie komen de volgende onderwerpen aan bod:

Dag 1:

Training Buyer Journey 

  • Definitie en uitleg digital customer journey
  • De customer journey in de marketingstrategie
  • Inzicht in jouw kopers
  • Marketing Technology ter ondersteuning van een goede klantreis
  • Praktische opdrachten

Dag 2:

Training Online personalisatie

  • Personalisatie in de marketingstrategie
  • Personalisatie in je marketingcampagnes
  • Tooling en technologie om personalisatie mogelijk te maken

Praktisch

  • Training Customer journey & personalisatie is een 2-daagse training
  • Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats
  • Nodig tijdens training: een laptop of tablet
  • Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes inbegrepen
  • Na afloop van de training ontvang je een digitaal certificaat van deelname

Erkenning accreditatie

  • 8x beste opleider, gemiddelde score 8,4
  • NRTO-keurmerk
  • Geregistreerd dienstverlener Kmo-portefeuille
  • NIMA Education Partner
  • UWV-partner

Deze training Customer journey & personalisatie is voor iedereen met basiskennis van de customer journey, die aan de slag gaat met de implementatie van de (digital) customer journey en online personalisatie en dit moet uitrollen in de organisatie.

Denk aan: online marketeers, contentmarketeers, conversie-specialisten, marketingmanagers en -strategen, digital marketingmanagers en customer experiencemanagers.

Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.

  • Je hebt inzicht in hoe je personalisatie binnen een customer journey kunt inzetten
  • Je kunt inschatten welke technologie je nodig hebt om personalisatie te bieden aan klanten
  • Je hebt inzicht in de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing technology
  • Je kunt direct aan de slag met het verbeteren van de online personalisatie
  • Je bent in staat de ROI op jouw marketingactiviteiten aan te tonen
  • Je kunt een businesscase maken om het resultaat van de investeringen te bewijzen

Tijdens de training Customer journey & personalisatie komen de volgende onderwerpen aan bod:

Dag 1:

Training Buyer Journey 

  • Definitie en uitleg digital customer journey
  • De customer journey in de marketingstrategie
  • Inzicht in jouw kopers
  • Marketing Technology ter ondersteuning van een goede klantreis
  • Praktische opdrachten

Dag 2:

Training Online personalisatie

  • Personalisatie in de marketingstrategie
  • Personalisatie in je marketingcampagnes
  • Tooling en technologie om personalisatie mogelijk te maken
Meer...
€1.375
ex. BTW
Aangeboden door
Frankwatching Academy
Onderwerp
Niveau
HBO
Duur
2 dagen
Looptijd
2 dagen
Taal
NL
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Min: 4
Max: 12
Tijdstip
Overdag
Keurmerken aanbieder
NIMA Education Partner
NRTO