Opleiding: Verkoop binnendienst
Deze training voor de commerciële binnendienst is de sales training van de toekomst. Hoe jij jouw rol als commerciële binnendienst het meest effectief inricht, leer je in deze praktische binnendienst training.
Bij DOOR bieden we 1-op-1 coaching, speciaal gericht op het versterken van jouw unieke kwaliteiten. Onze methode is gebaseerd op leren door te doen, waarbij je door middel van praktische oefeningen zoals rollenspellen direct toepasbare vaardigheden ontwikkelt. Vanaf het begin meten we je vooruitgang, zodat je na de training precies ziet welke stappen je hebt gezet. Dit leidt tot tastbare resultaten in jouw professionele ontwikkeling.
Wanneer is deze training iets voor jou?
Je wilt leren hoe je effectief klantgericht schrijft en correspondeert, of het nu gaat om voorstellen, bezoekverslagen, of chats, om zo de klanttevredenheid en jouw verkoopresultaten te verbeteren.
Je zoekt manieren om je samenwerking met de buitendienst te versterken, wat cruciaal is voor het succes van je commerciële binnendienst en het behalen van je doelen.
Je wilt effectieve strategieën leren om je tijd te beheren en je taken te plannen, zodat je productiever bent en je werk als binnendienstmedewerker beter kunt organiseren.
Je start met een persoonlijke intake met jouw leidinggevende en DOOR-trainer. Daarna krijg je toegang tot my.dooracademy.nl met jouw persoonlijke schema. Het programma bevat 3 praktijkdagen, coaching en online ontwikkeling. Je werkt in een kleine groep van maximaal vijf andere deelnemers voor optimale leerervaring. Het traject sluit je af met een feestelijke certificaatuitreiking samen met jouw leidinggevende.
Onze trainingen zijn niet alleen persoonlijk, praktisch en energiek, maar leveren ook daadwerkelijk meetbare resultaten. We bereiken dit door onze uitgebreide ervaring en beproefde theoretische kennis toe te passen, samen met een initiële meting vóór de training. Hierdoor kunnen we de impact van onze trainingen concreet en objectief vaststellen.
Na afloop van het programma:
Effectief klanten te winnen, behouden en relaties uit te bouwen
CRM-systemen en social selling strategisch in te zetten
Efficiënt samen te werken met de buitendienst en betere resultaten te behalen
Jouw tijd effectief te beheren en gestructureerd te werken
