Veel weet ik, heel veel!
'Wat kunt u leren van Rahma El Mouden?' is de titel van een nieuwe reclamecampagne van SIOO Het is héél slim dat SIOO, het 'Interuniversitair centrum voor organisatie- en veranderkunde', de organisatie van mevrouw El Mouden opneemt als lichtend voorbeeld voor 'Als u écht werk wilt maken van professionele ontwikkeling!'.
Interessant is het nu om te weten dat mevrouw El Mouden eigenaar is van MAS Dienstverleners, een schoonmaakbedrijf dat m.n. bekend is in de Amsterdamse regio als het 'Multicultureel Amsterdams Schoonmaakbedrijf'. Zowel Rahma El Mouden als MAS hebben verschillende prijzen en erkenningen behaald, van de 'Hoogvlieger' tot aan Koninklijke erkenning. SIOO sluit zich dus aan op een imposant rijtje.
Dé reden voor al deze positieve aandacht? Voor mevrouw El Mouden zijn 'de klanten van MAS Koning en haar medewerkers Keizer'. (nb: uit haar eigen mond heb ik mogen horen hoever zij met deze Missie gaat; da's ver, héél ver.)
Hoe zij dat doet? 'Opleiding en Motivatie van haar personeel staat voorop.', zo stelt SIOO in haar advertentie. Wat SIOO echter & helaas vergeet te melden is dat de Investors in People erkenning daarbij voor MAS een belangrijke bron van inspiratie was voor deze 'effectieve bedrijfsvoering', voor deze successen.....
NB: binnenkort plaats ik (ook) hier een interview met een bestuurder van een organisatie die ook al meerdere jaren bijzonder tros en gelukkig is dat zijn organisatie een IiP-er is....... (nb: deze organisatie opereert in de V&V, kent slechts incidenteel vacatures, kent een ziekteverzuim van 2,6% maar, voor hem nog belangrijker: zijn medewerkers tonen nu zeer bijzondere initiatieven.... IiP is dus meer dan alleen 'Opleiding & Ontwikkeling', als u dat nog niet wist. Maar zoals gezegd: 'daarover later meer'.)
CyberSale, 50% korting op een Pro-abonnement
Verbeter je persoonlijke effectiviteit en managementvaardigheden. Begin het jaar goed en krijg toegang tot toepassingsgerichte kennis.
Upgrade uw gratis lidmaatschap, word een Pro