De afgelopen jaren worden we meer en meer geconfronteerd met uitspraken over klantgerichtheid en klanttevredenheid. Dit is het gevolg van een ware revolutie in de maatschappij, waarbij de klant van willig slachtoffer van plaatselijke leveranciers, via koning is uitgegroeid tot dictator over zijn leveranciers. Waarin vroeger tijd, zeker in het katholieke zuiden de pastoor de mensen dom hield en de fabrikant de mensen arm wist te houden is nu een tijd ontstaan waarin de mensen goed geïnformeerd zeer mobiel en met name kapitaalkrachtig zijn. Samen met het onbeperkte middel internet, wat het mogelijk maakt om vrijwel overal ter wereld informatie op te halen en ook inkopen te doen, heeft de consument de zeggenschap over de leverancier gekregen. Helaas zijn veel bedrijven in hun aloude, op macht...
Klantgericht veranderen met het P8 model
Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Upgrade naar een pro-abonnement
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en Kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.