Hoe is het toch mogelijk dat prominent beursgenoteerde multi nationals er zo met de pet naar gooien als het aankomt op service en logistiek? Ahold met zijn betalingsgedrag naar toeleveranciers, KPN met een schandalig slechte serviceverlening en logistiek. Ik begrijp niet dat de arrogantie van dit soort bedrijven maar door kan gaan.
Wij moesten van de week twee cartridges hebben voor enkele faxen. Het heeft ons enorm veel tijd en inspanning gekost om cartridges te vinden voor de meest moderne en geavanceerde faxen die KPN ons vorig jaar nog leverden, vanuit een toen nog bestaande (zakelijke)winkel.
Service van KPN gaat ongeveer zo: je eerste inval is om een cartridge te gaan halen bij het kooppunt van je faxen, maar dat bleek inmiddels opgeheven. Vervolgens probeer je de lokale primafoon: v...
En ik hoop dat iedereen binnenkort weer naar KPN kan kijken als onze natione trots, zoals het natuurlijk wel lang is geweest.
Ik geloof dat het goedkomt.
Annelies