Heb je (recent) al eens geprobeerd om de helpdesk van LinkedIN te bellen? Of FaceBook? Twitter, GMail, Hotmail? Is dat gelukt? Nee, niet? Klopt, ze hebben geen helpdesk beschikbaar en laten het aan gebruikers over om zelf oplossingen te vinden voor hun vragen en problemen.
Bij mij in het bedrijf is er wel een helpdesk, die ik gratis (!) kan raadplegen. En die jongens (meestal, soms meiden) zijn echt heel goed in hun werk! Als ik bel krijg ik vrijwel meteen iemand te pakken. Meestal kunnen ze me aan de telefoon al helpen en anders wordt het binnen drie dagen opgelost. Zo heerlijk: even bellen en mijn problemen worden opgelost en mijn vragen beantwoord.
Dat lukt dus niet bij al die grote websites. Toch krijg ik daar ook altijd alles opgelost. Het kost mij wat meer tijd, vooral de eerste keer...
http://www.replytoall.nl/corporate-communicatie/facebook-heeft-een-nieuw-logo-kent-u-de-verschillen/
Stuur ook nooit een Kopie van je I.D kaart want het komt terecht in verkeerde handen. Er heeft nog nooit iemand een nuttig antwoord ontvangen.
Voorbeeld van hun helpforum
https://www.facebook.com/help/community/?view=top
Juist .. daar schrik je van toch ?? 95% van alle vragen staan open en er wordt totaal niet op geantwoord. Heb je een account die niet meer werkt.. bespaar je tijd en stop er mee. Maak een nieuw account of stop met het nutteloze Facebook.
Pas op voor privé klagen via de chat want ook dat wordt onderschept. Facebook is een gevaar voor iedereen en de privacy is heer erg ver te zoeken.
Neem een voorbeeld aan Maarten Verhoeven. hij heeft het beter voor elkaar.