Goede mensen maken het verschil

Goede producten kunnen niet zonder goede mensen. Steeds meer organisaties specialiseren zich en profileren zich met een eenduidige en simpele propositie. Juist nu moeten ze zich immers focussen op datgene waar ze het best in zijn. In veel managementboeken wordt deze trend gepredikt en in de praktijk blijken organisaties die hierin slagen succesvol te zijn.

De focus in deze gedachtegang ligt echter vaak uitsluitend op het eindproduct van organisaties, terwijl succesvolle producten worden echter bedacht, gemaakt, vermarkt en verkocht door mensen die dat beter kunnen dan mensen in andere organisaties. Door mensen de kans te geven hun talenten en kracht optimaal te ontplooien ontstaan goede producten, een concurrentievoordeel en een succesvolle positionering.

Concurrentievoordeel
Goede mensen...

Willem E.A.J. Scheepers
Ook al meldt het aangehaalde artikel niet eens zo heel veel nieuws, toch ga ik mee want: 'Het Draait in Feite om 1 Woord: Mensen!'.
Zie ook op partnersite ManPro: http://www.managementpro.nl/investors-in-people/het-draait-in-feite-om-1-woord-mensen/