B2B: hoe de relatie met de klant versterken

Cover stories

Ralph is 6 jaar geleden gestart met een IT-bedrijf dat software ontwikkelt om processen te monitoren en tot heden met succes. Het bedrijf heeft een mooie klantenportfolio opgebouwd waarin naast de nodige bedrijven uit de regio sinds kort ook enkele landelijke spelers uit de bouw en logistieke sector vertegenwoordigd zijn. Met name met deze laatste klanten wil Ralph graag de relatie versterken. Zij kunnen niet alleen de basis voor zijn bedrijf fors verstevigen maar zijn tevens perfecte referenties voor andere partijen in deze sectoren.

Maar weet Ralph wel genoeg over die klanten en de sector waarin ze actief zijn? Hoe tevreden zijn die klanten nu precies? Wat willen ze bereiken? En vooral hoe pak je dit aan?

Dit artikel gaat in op de mogelijkheden die u met name in de zakelijke markt  van B...

Dominique
Interessant artikel! Ik ben momenteel bezig met mijn scriptie en houdt mijn onderzoek over Partners in Business. Ik onderzoek de andere kant, hoe de leveranciersrelatie te versterken.
Celeste Juinen
Lid sinds 2019
Dit artikel sluit goed aan bij mijn onderzoeksvraag. Daarmee vind ik dit ook erg interessant. Echter zou ik het gratis mini e-book “Van leverancier naar partner” graag willen downloaden, maar krijg ik een foutmelding wanneer ik erop klik. Kan ik deze e-book nog verkrijgen?

Meer over Klantgerichtheid