Consumenten wantrouwen telefonische verkoop en hebben er vaak een hekel aan. Weiger mee te doen aan agressieve of misleidende telefonische verkooppraktijken en voer, als u dat al niet gedaan heeft, onderstaande etiquetteregels in.
Vertel in uw telefoongesprek duidelijk:
Weiger mee te doen aan agressieve of misleidende telefonische verkooppraktijken
Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Verbeter je persoonlijke effectiviteit, scherp je managementvaardigheden en houd je vakkennis actueel
Neem een pro-abonnement en ontvang:
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
- Een Ai-tool die uw persoonlijke organisatievraagstukken beantwoord
(aan de hand van de inhoud van ManagementSite)
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.

ik denk dat je als éérste moet vertellen HOE je aan iemands adres bent gekomen. Als ik mezelf als maatstaf neem: ik ga direct met de hakken in het zeil als mensen koud hun script afdraaien zonder dat te vertellen.
Daarna is jouw rijtje natuurlijk prima.
Groet,
Jos Steynebrugh
Marketing & Innovatie Consulent
www.changeenhancement.nl
zo nee, dan wens ik ook niet lastig gevallen te worden
comprende!?!?!?
Je kunt me E-mailen of Informatie toesturen,
ik ben niet gedient van dat geleuter aan mijn kop.
en dan druk ik het nog netjes uit...