Ondernemingen die social media gebruiken hebben betere klantenrelaties en hogere omzetcijfers. Toch heeft het merendeel van de organisaties geen strategie of visie om met deze nieuwe media om te gaan. Onvoldoende inzicht in de materie, onverschilligheid en angst blijken de grootste obstakels om social media te omarmen.
Sociale netwerken zijn een onderdeel van ieders leven, zowel privé als op het werk. Facebook, LinkedIn en Twitter zijn voorbeelden van openbare, persoonlijke netwerken die dag en nacht beschikbaar zijn en een bron van informatie vormen. Nog maar weinig ondernemers realiseren zich de waarde van de sociale netwerken (van hun medewerkers) als het gaat om het realiseren van bedrijfsdoelen. Toegang hebben tot kennis van anderen is minstens zo belangrijk als het zelf hebben van k...
Sociaal kapitaal is goud waard

Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Verbeter je persoonlijke effectiviteit, scherp je managementvaardigheden en houd je vakkennis actueel
Neem een pro-abonnement en ontvang:
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
- Een Ai-tool die uw persoonlijke organisatievraagstukken beantwoord
(aan de hand van de inhoud van ManagementSite)
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.
