Opleiding: Training Proactief en klantgericht bellen

Ontwikkel commerciële gesprekstechnieken en leer structuur in telefoongesprekken aanbrengen.

Het oppakken van de telefoon gaat bij de ene persoon makkelijker dan bij de ander. Ben jij werkzaam als commerciële of servicegerichte medewerker en merk je dat je het lastig vindt om de telefoon op te pakken, omdat bijvoorbeeld jouw persoonlijke overtuigingen in de weg zitten? Dan biedt de praktische training ‘Proactief en klantgericht bellen’ wellicht een oplossing voor jou. Je leert gedurende de training een proactieve en vooral klantgerichte houding aan te nemen, er komen relevante commerciële gesprekstechnieken aan bod en je leert daarnaast structuur aan te brengen in een telefoongesprek. Na afloop van de training ben je een gewaardeerde gesprekspartner voor zowel nieuwe als bestaande klanten en ben je in staat professionele telefoongesprekken zonder enige twijfel te voeren.

Meer...
€1.165
ex. BTW
Aangeboden door
IMK Opleidingen BV
Onderwerp
Initiatief nemen
Klantgerichtheid
Niveau
Duur
2 dagen
Looptijd
24 dagen
Taal
nl
Type product
training
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 15
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
NIJMEGEN
do 31 okt. 2024
AMSTERDAM
vr 29 nov. 2024
UTRECHT
vr 6 dec. 2024
ALKMAAR
do 30 jan. 2025
ZWOLLE
wo 12 feb. 2025
ROTTERDAM
ma 10 mrt. 2025
DEN BOSCH
wo 14 mei 2025
UTRECHT
do 12 jun. 2025
Keurmerken aanbieder
Winnaar Beste Opleider van Nederland 2014
Cedeo
NRTO
ISO register