De hand zit bij veel bedrijven op de knip. Kosten zijn weer meer een uitgangspunt dan ze waren. Begrijpelijk dat bedrijven op kosten letten. Maar voldoende is het niet. Om als bedrijf mee te blijven doen, moet je durven te investeren in lange termijn visies. Daar heb je creatieve denkers voor nodig, en mensen die weten hoe de techniek zich straks zal gaan gedragen.
Vooruitkijken is een lastige zaak, zeker in een wereld waarin zaken snel gaan, maar je moet. En dan ontkom je niet aan advisering vanuit mensen met een goed gevoel voor toekomstige ontwikkelingen. Dat is iets anders dan trendwatchers, die maar van alles roepen.
Je hebt heldere denkers nodig, die een goed inzicht hebben in dingen die in de wereld gebeuren. En daarna heb je creatieve denkers nodig die dingen bedenken om je bedrijf in de toekomst de goede dingen te laten doen. Denk eens na: gebeurt dat voldoende in je eigen omgeving?
Deel uw ervaringen op ManagementSite
Wij zijn altijd op zoek naar ervaringen uit de praktijk, wat werkt wel, wat niet.
SCHRIJF MEE, word een pro! >>