Nieuwe genomineerde voor Gek op klanten trofee 2006:
Garage Kamsteeg
Op deze weblog lees je succesverhalen en trieste verhalen van met name bedrijven met naam en faam. Grote bedrijven als IKEA, Interpolis, FBTO, e.a. spreken tot de verbeelding. Toch wil ik jou aanmoedigen om ook eens jouw mening te ventileren over het MKB. Zijn er voorbeelden te vinden van relatief kleine bedrijven die stinkend hun best doen om de klant te behagen.
Goed voorbeeld van klanten behagen!
Garage Kamsteeg in Alphen aan de Rijn verdient naar mijn idee een nominatie voor de Gek op klanten Trofee 2006. Waarom? Mijn compagnon is al jaren klant bij deze Volkswagendealer. Hij vertelt regelmatig zijn verhalen. Ik word er blij van als ik hoor hoe zijn garage hem behandelt. Laat ik een paar voorbeelden noemen. De klanten die de auto naar de garage brengen ontvangen altijd een attentie. Dan een flesje mineraalwater met een opdruk, de andere keer een zakje snoep. Als er een probleem is met de auto wordt er altijd tijd vrij gemaakt en het is regelmatig voorgekomen dat hij zonder te betalen de garage verliet. Service van de bovenste plank. Natuurlijk heeft hij in het verleden ook weleens met deze garage een meningsverschil gehad. De laatste keer ging het om een factuur. Nadat beide partijen een aanvaarbaar compromis hadden gesloten, gaf de man van de receptie mijn collega een hand en zei: "Fijn dat we er zo uitgekomen zijn". Waar maak je dat nog mee?
Stem nog vóór 24 december 2006
Er zijn indirect en direct veel reacties gekomen op het initiatief om een "Gek op klanten trofee 2006" toe te kennen aan een organisatie die het bewijs levert dat ze ook echt dol is op haar klanten. Ik wil onder de inzenders een leuke prijs verloten om te stimuleren dat er nog meer inzendingen komen. Je mag ook via mijn e-mailadres een reactie zenden (dan ziet niet iedereen wie jij voordraagt). Stuur je mail naar: info@fullcircle.nl o.v.v. Gek op Klanten Trofee 2006
Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen?
Probeer het Pro-abonnement een maand gratis
En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.
Word een PRO
Mag wel eens gezegd worden!
Groet,
JW