Helaas, helaas, dacht ik dat men het bij deze telecomaanbieder eindelijk begrepen had, is het hen na anderhalve maand heen en weer bellen nog steeds niet gelukt om een simpele opdracht uit te voeren.
Waar ging het ook al weer om:
In november verlengde ik mijn abonnement, want het contract liep af en ze hadden een leuke aanbieding. Ik krijg de bevestiging, maar zie dat er een fout in staat. In plaats van 1 jaar hebben ze er 2 van gemaakt.
Ik laat dit corrigeren en zou er een bevestiging van krijgen. Tegelijkertijd laat mijn boekhouder weten dat ik alleen btw terug kan vorderen als mijn bedrijfsnaam boven de factuur staat. Ik probeer dat bij T-Mobile gedaan te krijgen, maar het blijkt dat voor zoiets simpels als van privé naar éénmansbedrijf (zelfde contract, zelfde persoon, zelfde adres) een contractsovername nodig is.
En dan gaat de rest ook fout. Bijna wekelijks bel ik met T-Mobile: belminuten weg, smsbundel verdwenen, web’n walk vergeten, smsbundel vergeten aan te zetten, smsjes weg. Na het zoveelste telefoontje krijg ik een dame die zegt dat nu eindelijk alles geregeld is. Het juiste contract voor de aanbiedingsprijs, met de gratis smsjes, het web’n walk en voor 1 jaar zou nu helemaal goed moeten zijn.
Als compensatie voor alle ellende krijg ik een bos bloemen.
En drie dagen geleden weer een foute rekening. Ik bel maar weer eens en dan blijkt dat er nu ineens helemaal geen nieuw aanbiedingscontract meer is. Het oude privécontract is zakelijk verlengd en dat kost me maar liefs 9 euro per maand meer. Bovendien,van de 100 gratis smsjes uitgaand heb ik er de afgelopen maand vrolijk op los gesmst. Jammer en erg prijzig, want geen contract dus ook geen gratis sms.
Na mijn uitleg zegt de afdeling zakelijk dat ze niets voor me doen. Heel vreemd, want ik ben toch een zakelijke klant nu!! Ik word doorverwezen naar de afdeling verkoop. Na weer alles uitgelegd te hebben zegt het meisje van verkoop dat ze niets voor me kan doen en dat ze de betreffende afdeling (welke dat is krijg ik niet uit haar losgepeuterd) laat terugbellen. Zo spoedig mogelijk.
Ik stuur na het gesprek nog maar eens een uitgebreide mail waarin ik e.e.a. voor de honderdste keer uitleg en vraag om een spoedige reactie. De dag daarna de mail maar weer eens gestuurd en de dag daarna nog een keer.
En nu… nu wacht ik af. Want ik krijg helemaal nergens respons meer op.
Mijn vraag aan T-Mobile: willen jullie soms klanten kwijt? In deze tijd, met een kredietcrisis, bedrijven die op de fles gaan, tientallen andere telecomaanbieders die mensen proberen binnen te halen zou je juist verwachten dat service een toegevoegde waarde is waardoor je je klanten weet te behouden.
“Wij zijn blij dat u bij ons blijft”, staat in de brief die ik krijg bij het inmiddels door “iemand” geannuleerde contract. Wel, daarvan heb ik tot op heden nog niets gemerkt.
Wordt vervolgt…??
Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen?
Probeer het Pro-abonnement een maand gratis
En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.
Word een PRO
Stel je het doemscenario eens voor dat mij is overkomen : Ik was in het verpleegtehuis bij mijn stervende moeder en mijn T-mobile prepaid toestel had niet voldoende bereik om mijn zussen te bellen. Ook moest ik eerst een stukje met de auto rijden voordat ik de begrafenisondernemer kon bellen.
Alle andere prepaid providers (van de rest van de familie) hadden wel voldoende bereik. Bij telefonisch navragen bij T-Mobile werd ik alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb uiteindelijk mijn tegoed opgemaakt en snel een andere provider gezocht. Want dat scenario wil je nooit meer meemaken.
Ik heb hier een schrale troost, bij Vodafone heb ik momenteel een soortgelijk probleem en dat schijnt erg moeilijk te zijn om op te lossen. Ze hebben vast geld nodig, Ik zou vragen naar de teamleider of directeur en anders is het een idee om hiermee naar <a href="http://www.radar.nl" rel="nofollow">www.radar.nl</a> te gaan,
Succes ermee
Gut o gut, hadden ze niet een foutje kunnen maken toen ik simpelweg alleen mijn bedrijfsnaam boven mijn factuur wilde. Had me heel veel ellende en kosten bespaard. We zijn er dus - nog - niet....want 'Terugveranderen van meneer in mevrouw zou wel eens lastig kunnen zijn'. Welnee, maak gewoon weer een foutje in het verwerkingsbestand joh....
T-Mobile is de weg behoorlijk kwijt...
Arrogantie helaas niet
Enfin, een week geleden maar weer eens alles opgestuurd. Tot nu toe geen reactie van T-mobile.
Vandaag gaat er een aangetekende brief uit met een opzegging van een "niet bestaand contract".
Ik heb diverse malen geklaagd over het ontbreken van 3G bereik. Eindelijk word ik teruggebeld door iemand (Ralf de Jong) van de klantenservice met een voorstel; 4 maanden compensatie of kostenloze ontbinding van het contract. Ik vraag om een bevestiging per e-mail...Nooit meer iets gehoord. Weer contact opgenomen, nu een e-mail terug dat het voorstel helemaal niet kan. Ik stuur terug dat ik hier niet mee akkoord ga, weer geen reactie. Ik kan bellen, mailen en posten op hun forum, geen reactie...
Alexander Hamel (directeur klantenservice) !!! JE BENT EEN PRUTSER !!!
Nooit, nooit meer T-Mobile!!!
Koop je je abo af kost je dus geld neem een nieuwe foon zit je weer ander half jaar met een foon die je met plakband aan elkaar kan plakken en die steeds de verbinding verbreek
Hoeraaaaaaaaaaaaaa we hebben -mobile
Me abonnement verloopt in maart en daar zal het ook bij blijven, voor mij geen t-mobile meer!