Zeg KPN en de haren gaan bij veel mensen omhoog staan. En KPN wordt helemaal een diepe ergernis als je gaat verhuizen. Mijn bedrijf gaat binnenkort verhuizen naar een nieuwe locatie in Landsmeer. U raadt het al: de contacten met KPN zijn nu al dramatisch terwijl er nog geen verhuisdoos is ingepakt. Wat valt mij op: KPN maakt halve en vage afspraken, bellen niet terug, hebben onderling ruzie, communiceren niet of nauwelijks met elkaar, afdelingen hebben ruzie en ga zo maar door. Hier volgt een kort ergernis relaas...
KPN een draak met zeven koppen
Als ondernemer wil je altijd bereikbaar zijn. Zeker als je gaat verhuizen wil je de garantie hebben dat klanten je kunnen bereiken op je nieuwe stek. Logisch toch? Hoe komt het dan dat KPN geen nieuw telefoonnummer kan verstrekken voordat de daadwerkelijke aansluiting er is? KPN heeft een speciale ondernemers desk maar die zijn er niet voor ondernemers. Ja om ze te pesten.
Even wat ergernissen op een rij:
- KPN geeft geen rechtstreekse telefoonnummers van contactpersonen;
- KPN medewerkers voelen zich niet persoonlijk verantwoordelijk voor hun klanten
- KPN doet alsof ze alleenheerser is
Wat moet je doen?
Wellicht zijn er onder de lezers nog mensen met slimme ideeën om het bolwerk KPN te slechten. Ik sta er open voor.
Begin 2025 goed!
Verbeter je persoonlijke effectiviteit en managementvaardigheden
50% korting op een Pro-abonnement
Upgrade nu voor €100 en krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen en kennisbankpagina’s >>