Blauwe lucht en blauwe ogen…

De zon schijnt, de lucht is blauw …en dan durft men zich wel te uiten. Veel bedrijven kruipen pas uit de schulp als ze de wind mee hebben. Nee, dit is niet het zoveelste pleidooi om te communiceren als de branche een neergang kent…

De vraag die mij bezighoudt; wat betekent deze situatie nu voor de marketingadviseur?

Zijn de blauwe ogen van de adviseur ook doorslaggevend tijdens de mindere perioden? Is de klantrelatie van de toekomst gebaseerd op persoonlijk vertrouwen of simpelweg alleen vertrouwen in de organisatie achter de persoon.

Indirect stel ik u de vraag: wat is de toekomst van netwerken? Hebben regionale bijeenkomsten waar veel mensen komen om te “halen” bestaansrecht in de toekomst, of verplaatst het netwerken zich naar het internet.
Naar websites als deze, maar denk ook aan www.linkedIn.com en www.xing.com. Hier creëren we snel een breed netwerk, maar kent het ook voldoende diepgang…

De waarheid is niet zwart, niet wit en zit waarschijnlijk ergens in het midden… maar waar?

Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen

Probeer het Pro-abonnement een maand gratis

En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.

Word een PRO 

Sayran
Ik denk dat internet een steeds krachtiger kanaal wordt om te netwerken. Vooral onder jongeren. En het heeft voordelen boven regionale netwerken (denk aan snelheid). Internet zal het zeker winnen van regionale bijeenkomsten. Een goede ontwikkeling, want wie heeft tegenwoordig zoveel tijd om naar regionale bijeenkomsten te gaan om te netwerken?