Travelbird maakt een mooie vakantievlucht waar

Sinds kort ontvang ik elke dag een e-mail van de reisorganisatie TravelBird. Een jonge Nederlandse organisatie die groeit als kool. Waarom ze zo hard groeien begrijp ik als geen ander. Ze hebben bijna elke dag een leuke – frisse – aanbiedingen. TravelBird heeft een aantal goede copywriters in dienst die bij elk aanbod een goed verhaal schrijven. Ze gebruiken mooie fotografie en het ziet er gewoon lekker uit. En nu komt het: voor weinig! De prijzen zijn in verhouding laag. Een feest. Elke dag krijg ik reiskriebels als ik zo’n e-mail krijg. Wat gaat het worden een mooie romantische reis naar Schotland, een stedentrip naar Warschau of gewoon een kek hotel in de achterhoek.

Print

Laatst bezocht ik met mijn vriendin de prachtige havenstad Porto. We logeerden in een lekker hotel met alles erop en eraan. We vlogen vanaf Eindhoven en we waren niet meer dan euro 160 per persoon kwijt. 4 Dagen waren wij weg en blij terug.  Laatst heb ik een reis geboekt – met mijn zoon – naar Marrakesh. Ik maakte tijdens het boeken een foutje. Ik belde het callcentre van TravelBird. En tot mijn verbazing werd ik zeer goed geholpen. Het foutje werd online hersteld. Bovendien gaf de medewerker van TravelBird aan dat ik geld terugkreeg. De datum die ik in tweede instantie verkoos was goedkoper. En binnen een dag stond mijn geld weer op mijn rekening. Wat een feest. Geen wachtrijen, geen gezeur om mijn geld. Zucht dit lijkt wel reclame maar dat is het niet. Het is een zucht van verlichting. En een hoeraatje voor zo’n jonge reisorganisatie die – naar verluidt – binnenkort 300 nieuwe medewerkers zoekt!

 

 

Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen

Probeer het Pro-abonnement een maand gratis

En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.

Word een PRO 

Mariska
Beste Robert,
Ik kan me voorstellen dat je zo enthousiast bent over Travelbird. Dat was ik ook. Ik kreeg ook dagelijks leuke aanbiedingen, maar ik ben ermee gestopt. Want ik wil alleen reizen en als je goed leest, is de aanbieding alleen voor minimaal twee personen. Wil je dezelfde reis boeken voor 1 persoon? Dan is de reissom dezelfde als voor 2 personen! En dat vind ik niet eerlijk!
Dus?
Mandy
Mijn ervaring met travelbird is toch helemaal andres verlopen
Zeg maar niet zo positief
Mijn ervaring met travelbird was 1 grote ellende
Van het begin tot het einde
Service heb ik niet gekregen ,maar kon ook niets van verwachten omdat travelbird maar een tussenpersoon is
Een parasiet die aan het geld komt knabbelen van de klanten als van de hotels en vliegmaatschappijen
Je kan het beste je reis zelf plannen zonder parasiet travelbird
Het is goedkoper en je krijgt betere service