TNT Post: no reply....

Onlangs schreef ik een column over de slechte logistieke leverprestaties van TNT Post onder het motto ‘How to lie with track and trace?’ Spookmeldingen in de track and trace informatie van Tante Post!
Conclusie: track but no trace…

Uiteraard heb ik ook TNT om commentaar gevraagd in de hoop dat ze iets willen leren.
En na meer dan 4 weken kwam hun reactie in de mail met als header: ‘no reply’.

De boodschap: “Geachte heer, Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan een zending niet te hebben ontvangen. Graag wil ik hierop reageren. Volgens mijn gegevens beschikt u inmiddels over uw zending. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn dan verzoek ik u om opnieuw contact met ons op te nemen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Met vriendelijke groet, Marja SchoonhovenTNT Post Klantenservice”.

Inderdaad: ‘no reply’…

Walther Ploos van Amstel
www.delaatstemeter.nl

Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen

Probeer het Pro-abonnement een maand gratis

En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.

Word een PRO 

Walther Ploos van Amstel
Lid sinds 2019
Bol.com.... lege schoentjes en treurerende kinderogen tijdens pakjesavond. TNT liet ons in de steek. Volgens tracking en tracking was het pakje op 4 december geleverd. Mooi niet!

En hoe reageerd Bol.com:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 december 2008.

Volgens onze gegevens is uw bestelling 6843679400 op 4 december 2008 in het distributienetwerk van TNT Post opgenomen. TNT Post probeert uw bestelling twee keer af te leveren. Mocht uw bestelling op 11 december 2008 nog steeds niet aangekomen zijn, dan verzoeken we u vriendelijk opnieuw contact met ons op te nemen. We zullen dan uiteraard de nodige stappen ondernemen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Natasja Rampersad
bol.com Klantenservice