Mijn abonnement bij KPN eindigde en koos ervoor om over te stappen naar T-Mobile. Een actie die bijna vlekkeloos verliep. Er deed zich alleen een probleem voor met de instelling van mijn voicemail boodschap. Met enig argwaan nam ik contact op met de ‘klantenservice’ van T-Mobile, maar werd daar aangenaam verrast.
Alleen het opnemen van de telefoon al; snel en met een vriendelijke stem. Ik gaf kort mijn vraag weer en de medewerkster van T-Mobile informeerde naar mijn adres, geboortedatum en telefoonnummer. Waarop ze vervolgde met: “Goedemorgen mevrouw van Gorp, dan stel ik me ook even aan u voor. Ik ben Samira Hassie, dan weet u ook meteen met wie u gesproken heeft”.
Er werd één en ander opnieuw ingesteld en na het aan en uit zetten van mijn toestel zou het opgelost moeten zijn. Helaas ging dat niet zo soepel, dus belde ik het callcenter terug. Ook nu weer een vriendelijk medewerkster, die op precies dezelfde manier haar verhaal begon. Mevrouw van Bale hielp mij prima en kwam tot twee keer toe haar belofte na om mijn terug te bellen. En…..mijn voicemail werkt!
Net even iets meer aandacht geven en vooruit (mee)denken. Het is soms even zoeken maar ze zijn er; medewerkers die weten waar ze het verschil kunnen maken. En ik ben een positieve ervaring met een callcenter rijker. Met dank aan T-Mobile.
Begin 2025 goed!
Verbeter je persoonlijke effectiviteit en managementvaardigheden
50% korting op een Pro-abonnement
Upgrade nu voor €100 en krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen en kennisbankpagina’s >>
Met zo'n goede service denk ik er geen moment aan om over te stappen naar een andere provider!
In het verleden een contract gehad bij T-mobile, elke maand kwam met de acceptgiro een verzoek om via een automatische incasso te betalen.
Na een kleine 4 jaar (zonder problemen) besloten toch voor het gemak te kiezen. Een paar weken later ineens afgesloten. Met een telefoon van een collega helpdesk gebeld. Zij gaven aan dat de incasso niet gelukt was en dat daarom per direct de telefoon was afgesloten. Ze waren het met me eens dat het netter was geweest om eerst hier een melding van te maken en mij in de gelegenheid te stellen om via een acceptgiro te betalen. Dit behoorde echter ook tot de mogelijkheden. Indien ik voor 16:00 uur het geld over zou schrijven en via de mail een bevestiging van de transactie zou sturen, zou ik dezelfde dag nog worden aangesloten.
Bij het versturen van de transactie, kreeg ik een melding terug dat de mailbox vol was. Een belletje naar de helpdesk leerde me dat dit de moderne techniek was en dat dit kon gebeuren. Ik moest het later nogmaals proberen. Gedurende 3 dagen om het uur een mail verstuurd, elke keer dezelfde melding. Meerdere telefoontjes gepleegd, helaas zonder direct resultaat. Na 5 dagen weer aangesloten, waarschijnlijk was de transactie verwerkt.
Mijn ergenis in een brief gezet, met bijlage (aantal teruggekomen mails). Nooit een reactie op gehad. Klasse!
Na het einde contract direct overgegaan naar andere aanbieder, T-mobile? Nee dankje, nooit meer.
Ik heb net een heel verhaal gepubliceerd over een Tele2 ervaring ivm een andere telefoonaansluiting vanwege de verhuizing van mijn schoonvader.
Daar wordt je niet vrolijk van!
groetjes yvonne veldhuis