Slechte service van TELE2 afgestraft

Afgelopen zaterdag ging mijn hart sneller kloppen. Mijn adrenalinepijl steeg. Hoera! Ik las in de krant dat  een groot bedrijf eindelijk afgestraft wordt op basis van haar slechte dienstverlening. In dit geval ging het om Tele2. Het bedrijf werd door een advocatenkantoor in Amsterdam voor de rechter gedaagd en verloor. Tele2 moet een schadevergoeding betalen van meer dan drie mille. 

 

 Tele2 krijgt een dreun van advocatenkantoor Vos.

Advocaat Hans Vos is er nog ziek van. Dagenlang bellen met een afdeling klantenservice leidde niet tot het gewenste resultaat. De telefoonstoring van Tele2 duurde een week lang. Klanten konden niet bellen met het advocatenkantoor, daardoor mistte hij opdrachten. Pas op het moment dat hij de telefoongigant voor de rechter daagde, kwam er een monteur langs. Te laat. Tele2 ging voor de bijl.

Vos is tevreden. "Nu ligt de weg open voor anderen om te zeggen: ik pak het zo ook aan. Het is schandalig als je tijden moet wachten. Mensen staan machteloos, ze worden afgepoeierd. En hoe lang moeten mensen van tachtig die geen eigen zaak aanspannen, wel niet wachten tot dat er een keer een monteur komt?"

(Bron: Het Parool, zaterdag 29 september)

 

Nog meer service drama verhalen en het voorkomen er van lees je in:

"Wij pikken het niet langer". Te bestellen wij: www.managementboek.nl/

 

 

Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen

Probeer het Pro-abonnement een maand gratis

En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.

Word een PRO 

S.Volmer-Bledow
Service Tele2 schlechter als schlecht. Beim Kontrakt machen, wurde mir gesagt, dass alles angeschlossen wird. Habe Tele Compleet. Monteur fand Abstand zum Fernseher zu weit, muesste durch kruipruimte und das macht er nicht. Mir wurde auch nicht gesagt, dass nur ein Anschluss kann. Nicht im Schlafzimmer. Er sagte , ich soll wieder nach UPC. Seit FREITAG habe ich im ganzen Haus kein Telefon, da nur der Faxapperat angechlossen wurde.Habe Tele 2 mitgeteilt, dass das Abonement umgestellt werden soll auf ADSL und Telefon.Bekam Antwort geht nicht , kostet +- 99 Euro. Es ist 9Uhr 30, habe noch nichts von Tele 2 gehoehrt, (montag)Ich rade jedem an, nicht nach Tele2 zu gehen, da viel versprochen wird, auch mit Rueckrufen , die dann nicht kommen. Die Menschen bei den ServiceNr. tun 80% Ihr Bestes, das ist aber auch ALLES.Bin in den letzten 4Wochen +- 40 Eure an 0900 Nr. los, nur fuer das dumme Abonement von Tele 2.Bin nicht mehr die Juengste und am Ende von meinem Latein.Stress pur!!!!!!!!!!!!!!!!!
De ‘best gelezen’ Klanten en Marketing artikelen van GekOpKlanten.
[...] slechte service van Tele2 [...]