Natasja Froger (1965), de vrouw van Rene Froger , vult handig haar zakken links en rechts. Deze volksdame maakt handig gebruik van haar televisie optredens in ‘ effe geen cent te makken’. In dit programma moest de miljonairsdame rondkomen van een bijstandsuitkering. Goed, na de televisieopnames ging ze weer vrolijk naar haar kapitale huis maar dat doet er niet toe. Met name het gewone volk ziet haar als ‘ held’ Het gepeupel denkt: “ ze komt echt op voor de armen. Natasja is niet alleen te zien in het bijstandsprogramma maar ze kwam ook op voor de zielige medemens in het tv programma ‘hart in actie’ .
Haar opkomen voor de minderen imago gebruikt ze nu handig in een tv spot van de NEM.
HOT! NATASJA FROGER BIEDT EXCUSES AAN: TELEGRAAF 20 MAART 09
De NEM, een energieleverancier die zich probeert op te stellen als prijsbokser. En ja hoor in het spotje praat ze tegen de kijker op een zielige manier. En dan die treurige kop van haar met die volkse uitdrukking, ik moet er bijna van huilen. Alleen lachen doen de mensen van de NEM. Die varen er wel bij want het klootjesvolk hobbelt achter Natasja Froger aan. Natasja en de rattenvanger van Hamelen hebben iets met elkaar gemeen……Wellicht een handige tip voor Natasja: stort al het geld dat je ontvangt voor de reclameoptredens op een goed doel: het leger des heils bijvoorbeeld.
Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen?
Probeer het Pro-abonnement een maand gratis
En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.
Word een PRO
maar hier heeft zij een grote fout gemaakt
een heel grote fout want wat zij aan het vertellen is niet waar dat de grote energiebedrijven duur zijn .
wat NEM aan de mensen vertellen dat ze goedkoper uitkomen. dat de prijs van hun is goedkoper maar ze zeggen neit dat de energiebelsting en de meterkosten en etc. en etc, niet bij zijn gerekend totdat de persoon de afrekening krijgt.</strong>
Overigens de naam Natasja komt uit de naam Annastasia en dat betekens 'verrijzenis'.
Het kan snel verkeren, toch!
De Voedselbank is dood, leve de Energiebank!
ATMB
Inhoudelijk op de collumn: Wat is er mis om op deze manier aan je inkomsten te komen? Reclame maken is gewoon werk. Het is eerder het reclamebureau achter de commercial dat slim van Natsjasa's recente TV optreden gebruik maakt dan Natasja zelf. Dat zou teveel eer zijn.
Alles wat Robert Kroon er over zegt is meer dan waar.
Dit is zo goedkoop, zo plat commercieel en zo vals schijnheilig; nog erger kan haast niet !
waarom niet op een boerenkar gezet en door Staphorst gereden?
Een hoop aannames die je voor geen meter kunt onderbouwen.
Dit is slechts een stukje goedkope retoriek, niets fijner dan BN'ers bashen.
<a href="http://www.telegraaf.nl/overgeld/rubriek/consument/3519232/__Excuses_Natasja_Froger_en_NEM__.html?p=1,2" rel="nofollow">http://www.telegraaf.nl/overgeld/rubriek/consument/3519232/__Excuses_Natasja_Froger_en_NEM__.html?p=1,2</a>
Menig gezin wordt inmiddels geholpen door de actie en de armoedeproblematiek is weer eens onder de aandacht gebracht. Tot dusver, niets mis mee lijkt mij. Dat zij hier zelf voordeel uit haalt doet niets af aan de effectiviteit van de actie. Wat is er mis met een win-win situatie. Persoonlijk geloof ik dat Nederland niet gebaat is bij alle zure reacties van toeschouwers.
Over iemands uiterlijk schrijven is alleen maar goedkoop, maak je punt alsjeblieft met feiten en beschaafde beschouwingen en niet met flauwe opmerkingen.
Ben het helemaal met je eens.
@Robert
Wat heeft Natasja daar nu mee te maken? Zij heeft zich verbonden aan een spotje, maar voor de geloofwaardigheid is het bedrijf aan te spreken, niet Natasja.
Natasja, jammer dat je je gezicht geleend hebt aan die bende, mijn vertrouwen ben je kwijt, en zo te lezen overal ben je die van velen kwijt!!
Je zult nu nog van goede huizen moeten komen om dat allemaal ongedaan te krijgen.
Is dat een serieuze vraag?
Eigen keus maken geen probleem, maar bij de NEM is het geen kiezen meer! En dat probleem komt vooral terecht bij onze ouderen en minder begaafden!
En nu is Natasja geschrokken van alle commotie en heeft ze gezegd dat ze alle klachten op gaat lossen. Hoe dat heeft ze er niet bij gezegd. De Nem heeft een nieuw emailadres geopend waar mensen hun klacht kwijt kunnen. Jammer dat als je een klacht indiend, je geen ontvangstbevestiging krijgt. Ook jammer dat mensen die een klacht indienen nog steeds geen antwoord van de NEM of Natasja hebben gehad. Jammer dat tot op de dag van vandaag klachten op diverse forums, zoals bij Radar van de Tros binnenkomen. Vandaag van een alleenstaande moeder, die door een fout van de NEM een eindafrekening kreeg van 6OOO,-- euro. Zoals gewoonlijk reageert de NEM niet op telefoontjes, brieven en mails, waar ze wel snel mee zijn is met het sturen van een incassobureau. Zo dat moest ik ff kwijt.
Dus mensen STAP NOOIT OVER NAAR DE NEM, NIET DOEN!!!!!!!
ik heb dus een halve avond zitten zoeken om de bedragen op een rijtje te krijgen maar via enegieleveranciers.nl heb ik hem dus voor moeten rekenen dat het hem uiteindelijk meer ging kosten dan hij nu kwijt is. hopelijk dat de annulering zonder problemen lukt.
het lijkt zo mooi en zo zullen er nog meer mensen in trappen
bedankt Natasja
Zelf ben ik ook gebeld door de NEM. Het meisje zei dat ik nu veel te veel betaalde voor mijn energie en dat ik rustig kon overstappen. Ach... als ik zo lees wat voor ellende het allemaal is met die overstappen dan betaal ik liever maar te veel. Ik heb mijn T-Mobile perikelen ook nog niet achter me gelaten. Was ook een kwestie 'van gewoon over'. Ik zou zeggen: gewoon niet doen.
overheidsinstantie mogen slapen het hele jaar en alleen koffie drinken. Denk je nou echt dat er iemand voor de burger opkomt? neeee, ikke ikke en de rest zoekt het maar uit. Incassoburo;s? laat ze maar komen, doe niks anders dan je bang maken. NEM moet failliet zsm. is voor iedereens hart het beste.
De reclamecampagne met Natasja Froger:
Veel mensen trappen natuurlijk niet meer in die smerige telefonische verkooppraatjes, dus nu moest de doelgroep die Natasja op haar blauwe ogen geloven, worden overgehaald. Dat was smerig, maar niet slim! Een stormvloed aan klachten kwam los van ex- en huidige slachtoffers van de NL. Energie Maatschappij. En nog steeds hebben de heren niet in de gaten, dat als zij een stevige plaats op de energiemarkt willen hebben, dat je kwaliteit moet leveren en moet investeren in goed geschoold personeel en een adequate klachtenafhandeling. Maar zij hebben voor telefonische verkoop gekozen en daarvoor callcenters ingehuurd, die de klanten doelbewust misleidt in opdracht van deze heren. Hetzelfde geldt voor de colporteurs. De heren hebben ook nog steeds niet in de gaten dat mond tot mondreclame de beste reclame is maar ook de beste antireclame . Veel mensen hebben bulkmails gestuurd of hun familie, vrienden enz, per mail gewaarschuwd voor deze maatschappij met het verzoek om die ook weer door te mailen. En nu die weerzinwekkende commercial, die zelfs op de zenuwen van Natasjafans begon te werken, plotseling van de beeldbuis is verdwenen, proberen bovengenoemde heren in diverse kranten hun straatje schoon te vegen. Maar ook hierop wordt door veel mensen gereageerd. Dus Robert, Het is een gigantische stomme marketing organisatie en een gigantisch flutbedrijf, dat haar eigen glazen heeft ingegooid en dat , hoop ik en velen met mij,over een jaar, liefst eerder, niet meer zal bestaan. En de overheid moet zich schamen dat dit soort bedrijven gewoon hun gang kunnen gaan met de boel belazeren!
Die marktkoopvrouw getrouwd met de valse heteronicht de marktkoopman Rene Forger. Alsof we in de middeleeuwen zijn en een kwakzalver je Haarlemmer olie verkoopt. Je bent ordinair of je bent het niet. Ik vond haar deelname aan dat voedselbankgedoe al dubieus. Nu weet ik het zeker, gewoon aan meegedaan om zich te verrijken. Misschien niet direct maar toch zeker indirect, in de hoop bij het klootjesvolk als eerlijk en vol van mededogen over te komen om ze vervolgens financieel te villen. Succes familie Froger (ze misbruiken zelfs hun kinderen daarvoor!), ga maar door met jullie vuige praktijken. Jullie hebben geen mededogen, maar zijn meedogenloos!
Carel
Een hoop aannames die je voor geen meter kunt onderbouwen.
Dit is slechts een stukje goedkope retoriek, niets fijner dan BN’ers bashen.
Hoezo aannames die voor geen meter te onderbouwen zijn en is dit slechts een stukje goedkope retoriek? Google even op NL Energie Maatschappij of kijk even op het energieforum van Radar. Niks fijner dan BNers bashen? Natasja Froger had nooit met deze boevenbende in zee moeten gaan! Zij had na de commotie in de media, onmiddelijk haar contract moeten verbreken. Maar nee, N.F. gaat gewoon verder in een aangepaste commercial met 'gewone ' mensen te belazeren.
Conclusie: een doodordinaire geldwolf!
<em> </em>14 april 2009
AMSTERDAM (Energeia) - De Nederlandse Energie Maatschappij (NLEnergie) moet zich voor de reclame met Natasja Froger verantwoorden voor de Reclame Code Commissie. Tien particulieren nemen de gewraakte reclame zo hoog op, dat ze een klacht hebben ingediend bij de reclamebewaker. Ook de rol van Natasja Froger is aanleiding voor het indienen van klachten.
BN'er Natasja Froger kreeg honderden boze reacties over zich heen toen bleek dat ze haar naam leendevoor de reclamecampagne van NLEnergie. Tien geërgerde particulieren zit de reclame zo dwars, dat zij naar de Reclame Code Commissie zijn gestapt. "Klagers achten deze commercial onder meer in strijd met de wet, misleidend en agressief. Voorts wordt er bezwaar gemaakt tegen het feit dat Natasja Froger het product aanprijst", zo vat de commissie hun klachten samen.
"Dat NLEnergie claimt de goedkoopste te zijn, vormt het belangrijkste bezwaar", licht secretaresse Iedje de Gelder van de commissie toe. Daarnaast vinden de klagers het niet gepast dat uitgerekend iemand die het tv-programma 'Effe geen cent te makken' heeft gepresenteerd, aan zo'n reclame meewerkt en er nog geld mee verdient ook. De Reclame Code Commissie vergadert 22 april over de binnengekomen bezwaren. Een uitspraak over de reclamecampagne volgt normaal binnen vier tot zes weken. De reclame heeft NLEnergie inmiddels volgens eigen zeggen wel 50.000 nieuwe klanten opgeleverd.
NB.
Ik denk dat er meer dan 10 mensen hebben geklaagd want voor klachten van 10 mensen gaan ze echt niet niet een bedrijf en de verkondiger van de blije boodschap ter verantwoording roepen.
groeten guus
<a href="http://www.telegraaf.nl/prive/9390228/__Natasja_Froger_hoeft_niet_te_betalen__.html?cid=short" rel="nofollow">http://www.telegraaf.nl/prive/9390228/__Natasja_Froger_hoeft_niet_te_betalen__.html?cid=short</a>