Veel mensen hebben al lang geen vaste telefoonaansluiting meer, maar alleen nog een mobiele telefoon. Het bellen van 0900-nummers is voor die mensen extra duur.
Ook ik ben een van die mensen. Ik maak dan ook dankbaar gebruik van contact per e-mail met allerlei instanties. Dat scheelt bovendien lang wachten voordat eindelijk eens een medewerker beschikbaar is.
KPN maakt het echter wel heel bont. Wanneer je een inhoudelijke vraag stelt over Interactieve TV, word je toch doodleuk weer verwezen naar het dure call center! Kennelijk laat KPN de vragen per e-mail door minder geschoolde mensen beantwoorden als de vragen die via het call center binnenkomen. Belachelijk!
Geachte heer Jansen,
In reactie op uw bericht melden wij u het volgende:
Het e-mailcenter beschikt niet over de gevraagde informatie.
Hiervoor verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via het nummer 0900-0244, EUR 0,01 per minuut (maandag t/m zondag van 08.00u tot 22.00u).
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
*** (naam is niet relevant voor dit stukje)
KPN
Deel uw ervaringen op ManagementSite
Wij zijn altijd op zoek naar ervaringen uit de praktijk, wat werkt wel, wat niet.
SCHRIJF MEE, word een pro! >>
Kijk hier maar eens : <a href="http://kpnwanprestatie.wordpress.com/klachten-kpn/" rel="nofollow">http://kpnwanprestatie.wordpress.com/klachten-kpn/</a>
M.v.g,
Seb