KPN alleen via duur 0900 nummer echt bereikbaar

Veel mensen hebben al lang geen vaste telefoonaansluiting meer, maar alleen nog een mobiele telefoon. Het bellen van 0900-nummers is voor die mensen extra duur.

Ook ik ben een van die mensen. Ik maak dan ook dankbaar gebruik van contact per e-mail met allerlei instanties. Dat scheelt bovendien lang wachten voordat eindelijk eens een medewerker beschikbaar is.

KPN maakt het echter wel heel bont. Wanneer je een inhoudelijke vraag stelt over Interactieve TV, word je toch doodleuk weer verwezen naar het dure call center! Kennelijk laat KPN de vragen per e-mail door minder geschoolde mensen beantwoorden als de vragen die via het call center binnenkomen. Belachelijk!

Geachte heer Jansen,

In reactie op uw bericht melden wij u het volgende:

Het e-mailcenter beschikt niet over de gevraagde informatie.

Hiervoor verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via het nummer 0900-0244, EUR 0,01 per minuut (maandag t/m zondag van 08.00u tot 22.00u).

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

*** (naam is niet relevant voor dit stukje)
KPN

Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen

Probeer het Pro-abonnement een maand gratis

En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.

Word een PRO 

j.p.boots
KPN? Dat is vragen om problemen.
Kijk hier maar eens : <a href="http://kpnwanprestatie.wordpress.com/klachten-kpn/" rel="nofollow">http://kpnwanprestatie.wordpress.com/klachten-kpn/</a>
Seb
Kpn kan er geen goed woord over kwijt, 3 keer een sms bundel aangevraagd van 10 euro p/m zelfs kpn aan de telefoon gehad. Nu na al die tijd die 3 x de belofte gehad krijg ik alsnog de normale telefoon rekening. Ik zie het ook als pure oplichting ga er ook aangifte van doen!
M.v.g,
Seb
J. Zegerman
Mijn nummer herkenner werkt niet correct meer. Ligt dit aan het apparaat of aan de KPN?
Ron
Moet vaak voor klanten een vraag stellen om iets op te lossen. Maar kpn is per mail niet bereikbaar. alleen 0900 en een stel je vraag aan een database programma. Waar in geen honderd jaar iets zinnigs uit komt. Deze techniek zou verboden moeten worden. Heel veel mensen denken dat ze met een echte persoon aan het praten zijn. Ik ken niemand in mijn vriendenkring die het (niet werkende) antwoord bestaande uit vele regels al klaar heeft staan  na 1 seconde nadat ik de vraag heb gepost. Ben gelukkig ook niet aangesloten bij de KPN
Ingrid
Zit je nou te klagen over 1 cent per minuut? Je buurman bellen op zijn vast nummer is nog duurder.