In het Parool van eind december 2006 stond een pagina grote advertentie van RVS verzekeringen. De kop van de advertentie was verleidelijk: GRATIS NAAR DE DIERENTUIN op 1 januari 2007. Vanaf 27 december 2006 werden geïnteresseerden uitgenodigd om naar de website van RVS verzekeringen te surfen om een kaartje te bestellen. Ik had de wekker gezet om als een van de eersten een kaartje te bemachtigen voor de dierentuin. Ik zag het helemaal zitten. Samen met mijn kinderen naar ARTIS op een dag dat je toch alleen maar sloom voor de buis het ski schansspringen zit te kijken, de laatste oliebollen opeet en nog maar een aspirine neemt tegen de hoofdpijn. Terug naar de website van RVS. Kaartjes bestellen ging vrij eenvoudig. Na het bestellen zou ik een e-mail krijgen met de bevestiging. Na drie uur had ik nog geen e-mail bevestiging binnen van de RVS. Terug naar de website van de verzekeraar (onderdeel van ING Groep). Had ik iets fout gedaan? Opnieuw bestelprocedure opgestart. Shit alle kaartjes waren al uitverkocht. Ik vis toch niet achter het net? Eindelijk na vier uur kreeg ik een e-mail binnen. Maar wat bleek? In de e-mail van de RVS werd gevraagd of ik mijn aanvraag wilde bevestigen. Ik werd aangemoedigd om even op een hyperlink in de e-mail dubbel te klikken en klaar is Kees. Ik zou dan eindelijk de toegangskaartjes per mail ontvangen. Goed...ik deed wat gevraagd werd. En je raadt het al. Geen kaartjes.....lees verder
Vervolg van het RVS drama
Ik had geen kaartjes per e-mail ontvangen. De contactbutton van de website van RVS maar even ingeschakeld. Keurige e-mail gezonden met de vraag: "Waar blijven mijn kaartjes?". Na een uur kreeg ik een reply. Het zou aan mijn firewall kunnen liggen of andere protecties van mijn computer. Ik een mailtje terugsturen naar RVS. "Dat is niet het geval." Enfin, lang verhaal kort, nooit kaartjes gekregen. Zwaar teleurgestelde kinderen. En de RVS mag van mij in de leeuwenkooi. Een slechte actie die veel verwachtingen creëert maar, ze door technische gebreken, niet weet waar te maken. RVS is dus niet gek op klanten.
UNOX het goede voorbeeld!
UNOX deed het veel beter met de nieuwjaarsduik op 1 januari! De UNOX mutsjes waren goed op het journaal te zien. En de rookworst en snert die UNOX verkoopt was ook goed in beeld. Het water liep me in de mond. Een veel betere nieuwjaarpromotie met een hoog experience karakter. Chapeau UNOX.
Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen?
Probeer het Pro-abonnement een maand gratis
En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.
Word een PRO
Unox muts de zee in kunnen duiken, bijvoorbeeld
Zandvoort?
we zagen het pas 's avonds op tv!
Hieronder de reactie van RVS naar
mijn artikel.
Een aanmoediging voor allen om meer te
klagen als er zaken zijn die niet kloppen.
Geachte heer Kroon,
Er zijn een aantal mensen geweest die hun kaartjes voor de dierentuin niet tijdig hebben ontvangen. Graag willen wij u alsnog vrijkaartjes aanbieden voor u en uw gezin voor een bezoek aan een dierentuin naar keuze.
Als u ons het aantal personen, uw adres en de dierentuin van uw keuze laat weten, sturen wij u de kaartjes zo spoedig mogelijk toe.
Met vriendelijke groet,
Het dierentuinteam
mogen we nog een keer????
gr mirella
groetjes shirley uit Kamerik
Wens 4 volwassen en 2 kinderen kortingskaarten.
b.v.b. dank.