Wat is het toch een lekker woordje gratis. Iedereen is er dol op. Iets voor noppes krijgen. En jij maakt kans om mijn boek over service optimalisatie “Wij pikken het niet langer” gratis in je bezit te krijgen. Als extraatje signeer ik het boek ook nog eens.
Wat moet je doen om het lekkere leesbare boek te winnen?
Zo krijg je het beste service boek van 2007
Het jaar loopt bijna ten einde. Op deze blog is veel geschreven over goede en over slechte service. Als Mr. Service ben ik reuze benieuwd wat jouw service tip is voor 2008. Wat kan een organisatie doen om haar service te verbeteren of te optimaliseren?
Schrijf jouw servicetip op en mail het naar ons. Dit kun je doen door op deze oproep te reageren of mij rechtstreeks een e-mail te sturen: robert.kroon@fullcircle.nl
In de eerste week van januari 2008 maak ik een overzicht van alle inzendingen en maak dan de winnaar bekend.
Sprout
Op 23 november 2007 verschijnt het nieuwe nummer van Sprout. Het ondernemersblad voor jonge entrepreneurs. In dit nummer heb ik een column geschreven over slechte service. Een column met een knipoog. Mocht je Sprout lezen, lees dan dit artikel van mijn hand eens
In Sprout wordt regelmatig geschreven over service. Click hier voor een service artikelen overzicht.
Begin 2025 goed!
Verbeter je persoonlijke effectiviteit en managementvaardigheden
50% korting op een Pro-abonnement
Upgrade nu voor €100 en krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen en kennisbankpagina’s >>