Eind 2007 heb ik jullie gevraagd naar de beste service tip voor 2007.
Ik ontving aardige reacties waaronder ook inzendingen uit België.
Allen hartelijk dank voor de moeite. De beste tipgever is nu bekend.
De winnaar is: Jolien Marbus.
De tip die onze gekopklanten-bezoekster inzond is:
“Mijn tip voor bedrijven om hun service te verbeteren:Als er iets irritant is dan is het de factuur van de contractverlenging toesturen nadat de beslisdatum verstreken is. Veel bedrijven doen dit wellicht in eigen voordeel zodat de klant in ieder geval nog een jaar lid blijft. Daarom: signaleer de klant voorafgaand aan de verlengdatum zodat deze nog de tijd heeft om te beslissen. Het voorkomt veel irritatie en wellicht klantverlies”.
Naar mijn idee is dit een magnifieke proactieve service tip. Ik ben benieuwd welke boekenclub, telefoonmaatschappij, uitgever, bovenstaande tip gaat inzetten in haar business proces.Wie of wie heeft de moed om klanten te verliezen of te winnen? Jolien Marbus ontvangt z.s.m. het boek.
Gekopklanten scoort goed
Vorige week maakte Willem Mastenboek sr. bekend dat onze website ‘gekopklanten’ hoog scoort op de ladder van beste marketing blogs: De Blog50 Marketing.Hier tref je een overzicht van de populairste weblogs op het gebied van Marketing in Nederland en België in December 2007. De peildatum was: 11 december 2007. Ik zie dit als compliment voor onze (vaste)bezoeker en natuurlijk de redacteuren van deze blog. Een dikke duim voor allen.
Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen?
Probeer het Pro-abonnement een maand gratis
En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.
Word een PRO