Jawel. Ik heb al eens eerder over goede service geschreven en ik heb er weer eentje. Bij een internetwinkel bestelde ik een pak papier. In de haast van het bestellen (ja, dom, let dan ook op!) keek ik niet goed op de prijslijst. En daar ging het fout.
Mijn bestelling werd afgeleverd en tot mijn verbazing trof ik in de doos één pak papier. En wat voor papier. Luxe kopieerpapier voor een luxe prijsje. Normaal koop ik de goedkoopste pakken papier. Niet uit krenterigheid maar simpelweg omdat ik teksten afdruk en daar vrolijk in ga krassen. Zonde om het dan gewoon weg te gooien, dus het papier krijgt een tweede ronde als kladblaadjes of ik geef het aan mijn dochter als kladpapier. Al die bomen die voor papier gekapt worden, er gaat in de hele wereld al zoveel papier doorheen. Als je dan een beetje oplet en niet alles klakkeloos weggooit, scheelt het misschien iets. Maar goed.
Om een lang verhaal kort te maken: ik zat dus met een mooi pak trés chique papier in mijn maag. Daar druk je niet een kladtekst op af. Ik belde met de leverancier en legde uit dat ik per ongeluk een hele foute bestelling heb geplaatst en wat nu te doen.
De vriendelijke dame aan de telefoon overlegde even met een collega. “Dank u voor het wachten’’, zei ze. “U krijgt van ons binnen drie dagen een creditnota en mag dat pak papier gewoon houden. Het kost teveel om het op te halen.”
Kijk, dat vind ik nou eens geweldige service. Het is geen vrijbrief om maar lukraak verkeerde dingen te bestellen. Ik heb mijn excuses aangeboden en beloofd in het vervolg beter op te letten. Service met de hoofdletter V van stoere Viking. Yep. Het bestaat nog.
Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen?
Probeer het Pro-abonnement een maand gratis
En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.
Word een PRO
Goed overigens om te horen dat je zo'n goede service hebt ontvangen, kom je niet vaak meer tegen in deze wereld.
Op brieven wordt niet gereageerd, ook niet via http://vouchercode.nl. Telefonisch word je onbeschofd behandeld.Deze firma nooit weer!