De tijd van lijstjes is aangebroken. Van de ‘The World's Biggest Companies' tot en met Most Fuel-Efficient American Cars. Aan de hand van Google Statistics, hebben wij voor u; de best gelezen artikelen van gekopklanten in 2008 geselecteerd. Denk aan de disclaimer; ‘please consider the environment before printing this article'.
De TOP 15 artikelen (met de meeste unieke pagina bezoeken) van Gek Op Klanten:
- stomme of geweldige rentepunten van de Postbank
- Postbank rentepunten aanbieding een groot drama
- huizenmarkt recessie slaat toe in Nederland
- zelfs de consumentenbond geeft het op slechte service van KPN
- Aldi weet het eerlijk duurt het langst
- all inclusive reizen nooit boeken
- creatief adverteren Durex houdt het simpel maar effectief
- ben gek op klachten behalve als je zoals Ryanair goedkoop wilt zijn
- de 100 sales bloopers en tips
- wat kies jij KLM tutjes of elegante stewardessen van Singapore Airlines
- Bavaria bier laat heel mooi zien hoe het niet moet; bier zonder ballen
- Kruidvat biedt excuses aan
- Belastingdienst een lachertje
- vrouwenlichamen naakt en in bikini domineerden internet
- dom poppetje symbool voor dom bedrijf
De TOP 15 artikelen (langste leestijd per artikel) van Gek Op Klanten:
- kleur bekennen of kameleon gedrag van merken
- slecht weer lauwe taco en toch blij met Taco Mundo
- Eén maal, twee maal, verkocht!
- Aldi weet het eerlijk duurt het langst
- lekker klanterfanten
- het Kruitvat bedondert de boel
- marktwerking werkt niet op elke markt
- We appreciate your business!
- waarom geven bedrijven geld uit aan marketing als je ze toch geen nieuwe klanten willen
- mond tot mond reclame is terug van weggeweest
- Kamer van Koophandel afschaffen
- gemiste kansen en belonen van klanten
- slechte service van Tele2
- stomme of geweldige rentepunten van de Postbank
- veel bedrijven lijden aan het V&D syndroom ze zijn niet goed en niet goedkoop
- is Noordwijk aan zee de beste badplaats van Nederland
- uit eten en bepaal zelf wat je wilt betalen
- verzekeraar geeft provisie terug aan de klant
Schrijversambities? Via Uw Column, kunt u een artikel publiceren. Gek Op Klanten heeft als centrale thema's marketing en klanten. Kent u voorbeelden van goede of verbeterbare klantencommunicatie en relaties of marketing bloopers, technieken of strategie e.d.; deel het met onze lezers. Tevens is er de mogelijkheid om onderaan elk artikel een reactie ‘te posten' (schrijven).
Door Christian ter Maat; Directeur Carevolution; organisatie & managementadvies. Ook gevraagd als: management, marketing, motivatie & inspiratie spreker en aangesloten bij Speakers Academy. Voorbeeld titels van zijn presentaties: ‘Bureaucratie; bevrijd uw organisatie van hinderlijke regels.' en ‘Van klantgerichtheid naar service kwaliteit naar klanttevredenheid.' en ‘Kredietcrisis Krijgskunsten'.
© Copyright 2008 Carevolution
Waar vind ik toepasbare kennis en gedeelde ervaringen?
Probeer het Pro-abonnement een maand gratis
En krijg toegang tot de kennisbank. 110 onderwerpen, kritisch, wars van hypes, interactief en geselecteerd op wat wél werkt.
Word een PRO