Onlangs hadden de redacteuren van de blog gekopklanten een meeting in restaurant 1e klas (www.restaurant1eklas.nl) in Amsterdam. Handig want het is gesitueerd op perron 3b in het Centraal Station Amsterdam. Wij spraken tijdens onze vergadering over goede en slechte voorbeelden van organisaties. Tot onze verbazing werden wij enorm goed geholpen door een horecavakman. Wij vielen van de ene verbazing in de andere.
Goed service is als een warme douche
De horecavakman had plezier in zijn werk. Hij adviseerde ons goed bij de menukeuze. Hij zette een kopje koffie met het oortje van het kopje zo dat je het gemakkelijk kon pakken en stak een lucifer aan voor een van de sigarenrokende deelnemers. Toen ik afrekende met mijn creditkaart, maakte hij mij er op attent dat mijn creditkaart over twee maanden zou verlopen. Kijk daar let ik nimmer op maar het was wel een gouden tip. Bij de deur zwaaide hij ons uit. Wij verbleekten en zeiden allen in koor: wat is het toch zalig om goed bediend te worden. Een pluim voor de horecvakman van 1e klas. Ga het zelf maar eens proberen.
Ook goede of slechte ervaringen in de horeca...schrijf een tekstje hieronder en deel jouw mening
Begin 2025 goed!
Verbeter je persoonlijke effectiviteit en managementvaardigheden
50% korting op een Pro-abonnement
Upgrade nu voor €100 en krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen en kennisbankpagina’s >>