- Wat is een netwerkorganisatie?
- Vier vormen van samenwerking
- Wanneer kiezen voor een netwerkorganisatie?
- Specialisme versus generalisme
- Functieverbreding en/of -verdieping
- Instappen in nieuwe geografische markten
- Ontwikkelen van vraag- of aanbodgedreven thema's
- Conclusie
In de meeste markten zijn verzadiging en hyperconcurrentie sleutelwoorden. De broodnodige groei is niet zo eenvoudig als voorheen te realiseren. Eén van de wegen die naar vernieuwde groei kunnen leiden is het samenwerken met andere bedrijven.
wat is een netwerkorganisatie
Een expliciet of impliciet samenwerkingsverband dat zich kenmerkt door semi-stabiele relaties tussen autonome organisaties . Door gebruik te maken van elkaars kerncompetenties en specifieke positioneringen ontstaat er meerwaarde voor de gezamenlijke kla...
Wat zijn zoal de belangrijkste nadelen?
met vriendelijke groet,
A.Coskun
'uitgeverij@garant.be' of
herman.roose@netwerkorganisatie.net
www.netwerkorganisatie.net