De komende vier weken wil ik je graag deelgenoot maken van mijn ideeën over personal branding en zelfcreatie. Dat doe ik met vier korte colums, waarin achtereenvolgens de onderwerpen opmerkelijkheid, authenticiteit, autonomie en attentie aan bod komen. Ik wil graag een stapje verder gaan dan een serie artikelen met een hoog tipgehalte aanreiken en je uitnodigen om na te gaan wat het fenomeen personal branding/zelfcreatie voor jou betekent. Hoe sta je tegenover deze vorm van zelfpromotie? Roept het sympathie bij je op of ervaar je het als zinloos uiterlijk vertoon? Zie je het als de zoveelste voorbijgaande trend in managementland of is het misschien toch een blijvertje? Ben je in staat en bereid om jezelf en je ideeën aan je doelgroep te ‘verkopen’ of moeten ze je maar nemen zoals je bent?<...
Toon je opmerkelijke kanten

Probeer het Pro-abonnement nu 1 maand gratis
Verbeter je persoonlijke effectiviteit, scherp je managementvaardigheden en houd je vakkennis actueel
Neem een pro-abonnement en ontvang:
- Met onbeperkt toegang tot alle artikelen en de kennisbank
- Gratis Ebooks en kortingen op events & webinars
- Een eigen bibliotheek met uw favoriete artikelen
- Een Ai-tool die uw persoonlijke organisatievraagstukken beantwoord
(aan de hand van de inhoud van ManagementSite)
1 maand gratis, daarna € 16,50 per maand of € 200,-- per jaar. (exclusief BTW)
Bent u al lid? Log dan in.

Ik ben benieuwd naar de vervolgcolums. Hopelijk richt de schrijver zich dan uitsluitend op het beschrijven van het gewenste gedrag. Want door het herhalen van cliche's/mythes (zoals de 'maaiveldcultuur') blijven deze alleen maar in stand!