Opleiding: Customer Experience & Journey Management (post-HBO)
Omschrijving:
Omschrijving: Hoe maak je de juiste keuzes om de customer experience in jouw organisatie te verbeteren? En hoe voeg je waarde toe voor de klant? Varen op gevoel en intuïtie is niet genoeg. Met de post-hbo opleiding Customer Experience & Journey Management heb je de juiste kennis en skills in huis. Je leert hoe je gedegen onderzoek doet, de customer journey in kaart brengt en touchpoints optimaliseert. Hierdoor sta je steviger in je schoenen en breng je het belang van CX over op collega’s en managers.
Doel: - Heb je een customer experience actieplan dat past bij jouw doelstellingen en merk, - Stel je customer journeys op om deze vervolgens continu te optimaliseren, - Zet je klantonderzoeksmethoden op de juiste manier in, - Heb je inzicht in het service designproces en genereer je ideeën voor een nieuwe klantreis, - Ken je de belangrijkste aandachtspunten van online kanalen voor customer experience
Doelgroep: Deze opleiding is voor professionals die affiniteit hebben met klantbeleving. Je wilt binnen jouw organisatie op tactisch en operationeel niveau aan de slag met customer experience doelstellingen te halen.
Vooropleiding: - HBO werk- en denkniveau, - 2+ jaar werkervaring, - Geen HBO diploma nodig
