Opleiding: Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Omschrijving:

Omschrijving: Hoe maak je de juiste keuzes om de customer experience in jouw organisatie te verbeteren? En hoe voeg je waarde toe voor de klant? Varen op gevoel en intuïtie is niet genoeg. Met de post-hbo opleiding Customer Experience & Journey Management heb je de juiste kennis en skills in huis. Je leert hoe je gedegen onderzoek doet, de customer journey in kaart brengt en touchpoints optimaliseert. Hierdoor sta je steviger in je schoenen en breng je het belang van CX over op collega’s en managers.

Doel: - Heb je een customer experience actieplan dat past bij jouw doelstellingen en merk, - Stel je customer journeys op om deze vervolgens continu te optimaliseren, - Zet je klantonderzoeksmethoden op de juiste manier in, - Heb je inzicht in het service designproces en genereer je ideeën voor een nieuwe klantreis, - Ken je de belangrijkste aandachtspunten van online kanalen voor customer experience

Doelgroep: Deze opleiding is voor professionals die affiniteit hebben met klantbeleving. Je wilt binnen jouw organisatie op tactisch en operationeel niveau aan de slag met customer experience doelstellingen te halen.

Vooropleiding: - HBO werk- en denkniveau, - 2+ jaar werkervaring, - Geen HBO diploma nodig

Meer...
€4.690
ex. BTW
Beoordeling
9.3 (9)
Aangeboden door
Beeckestijn Business School
Onderwerp
Niveau
Post-HBO
Duur
39 uren
Looptijd
107 dagen
Taal
NL
Type product
opleiding
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 20
Tijdstip
Overdag
Tijden en locaties
Amsterdam
di 27 mei 2025
Leusden
di 27 mei 2025
Online
di 27 mei 2025
Utrecht
di 27 mei 2025
Keurmerken aanbieder
E-Academy
UWV scholingsvoucher
Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO)
CRKBO en BTW-vrijstelling
NIMA Education Partner