Opleiding: Iris Academy: Master Management Succesvol samenwerken tussen adverteerder en bureau

NIMA en de Iris Academy hebben een strategische samenwerking zodat de marketeers uit een nog beter aanbod van opleidingen en masterclasses kunnen kiezen. 

Iris Academy is een opleidingscollectief van 12 vakidioten die met elkaar een opleidingsinstituut zijn gestart voor inzicht en inspiratie op het gebied van marketing en communicatie, vernieuwing en leiderschap. Iris Academy biedt je de kennis, inspiratie en ruimte voor het ontwikkelen van wat de Iris Academy je eigen-wijsheid noemt. Als mens, als professional, en als deelgenoot van een collectief van vakidioten.

Oog in oog met de ervaren partners, docenten, sprekers en andere deelnemers word je ondergedompeld in diepgaande vakkennis en geinspireerd met nieuwe inzichten en perspectieven. Om je anders te laten kijken naar de rol en betekenis voor jezelf, je organisatie en je vakgebied.

Heb je het gevoel dat je meer kan halen uit je samenwerking met opdrachtgever en/of bureaupartners? Verdiep en verbreed je kennis met de opleiding: “Succesvol Samenwerken: vanuit wederzijds begrip tussen adverteerder en bureau.”

In deze 5-daagse opleiding, verzorgd door iris academy, leg je de basis voor een top samenwerking waarbij je leert van de kennis en ervaringen van top sprekers uit de praktijk, van succesvolle cases én van de ervaringen van jouw medestudenten. Elke opleidingsdag wordt een ander thema behandeld waarbij we je meenemen in verschillende perspectieven zodat je als professional je eigen visie kan ontwikkelen.

PROGRAMMA

Dinsdag 12 november

Samenwerken

“A team is not a group who works together, it is a group who trust each other.”

  • Wat zijn de voorwaarden van effectieve samenwerking en hoe creëer je deze? Wat zijn de valkuilen en hoe krijg je vertrouwen in elkaar en hoe behoud je dat?
  • Wat zoek je in de samenwerking, wat voor relatie wil je, hoe maak je dat duidelijk en hoe geef je daar invulling aan? Verschillende vormen van samenwerking, de rol voor accountability en aansturing. 

Dinsdag 19 november

Kijkje in de keuken

“Understanding the needs of a business is the starting point of every project.”

  • Hoe functioneren de verschillende partijen: wat zijn hun doelen, hoe zijn ze georganiseerd, wat is hun businessmodel, waar worden de mensen op afgerekend/hoe worden ze aangestuurd?
  • Waar liggen voor elk van de partijen de belangrijkste uitdagingen (en angsten) naar de nabije toekomst?
  • Een toelichting en blik vooruit vanuit de verschillende perspectieven.

Dinsdag 26 november

Briefing

“Marketing is the ability to hit the mark.”

  • Waarom is de briefing zo cruciaal? Hoe zorg je ervoor dat je elkaar ook echt goed begrijpt en de verwachtingen kunt managen?
  • Hoe geef je richting in de briefing aan de verschillende belangen vanuit strategie, creatie en media & middelen? En hoe maak je het ook de basis voor een succesvol project van begin tot eind?

Dinsdag 3 december

Creatie

“Make it simple, but significant.”

  • Hoe schep je de juiste voorwaarden om creatieven tot hun beste werk te laten komen?
  • Optimaal samenwerken om tot winnende campagnes te komen.
  • Waar wordt creativiteit op getoetst en belangrijker nog, hoe beoordeel je nou creativiteit, zowel concepten als uitingen?

Dinsdag 10 december

Media

“Don’t push people to where you want to be, meet them where they are.”

  • Wat is nou de kracht van media: welke belangrijke stromingen en inzichten liggen hieraan ten grondslag? Wat zijn de laatste ontwikkelingen op het gebied van media?
  • Wat is er mogelijk & nodig om samen tot het optimale mediaplan te komen?

Ontwikkeld en begeleid door:Carolien van 't Hek  

AANTAL PE-PUNTEN?


25 PE-punten

Meer...
€3.500
ex. BTW
Aangeboden door
NIMA
Onderwerp
Samenwerken
Niveau
Post-HBO
Looptijd
2 dagen
Taal
nl
Type product
opleiding
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Min: 4
Max: 15
Tijdstip
Avond, Overdag
Tijden en locaties
DoubleTree by Hilton Royal Parc Van Weerden Poelmanweg 4-6, 3769 MN Soestduinen
di 12 nov. 2024