Opleiding: NIMA Mastercourse: Customer Value Management

Customer Value Management

Wegens het grote succes wordt deze NIMA Masterclass opnieuw georganiseerd!

Spreker gewaardeerd met gemiddeld 8.9!

Zakelijke markten zijn dynamisch:

•    Toenemende focus op meetbare duurzame waardecreatie (CSRD)•    Digitale transformatie en AI•    Prijsfocus bij (groot)zakelijke klanten

Dit zijn slechts enkele redenen waarom steeds meer B2B-ondernemingen hun waardeproposities verder aanscherpen.

In deze masterclass leer je:
•    Hoe je de waarde van je propositie zichtbaarder maakt voor je klanten
•    Collega's te betrekken bij de transitie van product- naar waardegerichte focus
•    Een meetbare en zichtbare bijdrage te leveren aan duurzame commerciële groei

Programma

Het programma bestaat uit 2 dagen.

  • 22 november 2024
  • 29 november 2024

Dag 1:

1.    Inzicht in Waarde
2.    Klantwaarde Specifiek Maken
3.    Klantwaarde Kwantificeren

Dag 2:

4.    Klantwaarde Verkopen
5.    Klantwaarde Visualiseren en Communiceren
6.    Waarde Organiseren

Voor wie is deze mastercourse bedoeld?

Deze mastercourse is ontwikkeld voor:

  • senior B2B marketing professionals / product- en propositie managers
  • sales en account managers

Wat levert deze mastercourse je op?

Voor marketing professionals:

  • een concreet plan voor je eigen waarde-project dat past bij jouw doelstellingen en organisatie en die je met collega’s verder kan opschalen;
  • tools en inzichten om een aantoonbare bijdrage leveren aan de commerciële groei van jullie meest belangrijke zakelijke klanten;
  • een nieuwe impuls voor een positieve samenwerking met sales op basis van een gedeelde focus: klanten (laten) winnen op basis van de meest relevante en aantoonbare klantwaarde.

Voor sales- en accountmanagers:

  • concrete tools in het analyseren, specificeren en visualiseren van de meest relevante klantwaarde, samen met marketing;
  • klanten beter in staat stellen de waarde van je propositie intern te ‘verkopen’ aan mede-beslissers;
  • betere toegang tot senior beslissers die geen tijd meer willen maken voor algemene product presentaties of generieke content.

Quotes:

Reacties van de deelnemers aan de mastercourse:

De spreker heeft enorm veel ervaring over het verkopen van waarde. Niet alleen het maken van een waardepropositie, maar ook over de implementatie/commercialisatie.

Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Fijne opbouw van de training qua werkvormen met praktische handvatten die direct in de praktijk toepasbaar zijn.

Veel interactie en ruimte voor de groep om ervaringen met elkaar uit te wisselen.

AANTAL PE-PUNTEN?
10 PE-punten

Meer...
€1.250
ex. BTW
Aangeboden door
NIMA
Onderwerp
NIMA
Niveau
HBO
Looptijd
2 dagen
Taal
nl
Type product
opleiding
Lesvorm
Klassikaal
Aantal deelnemers
Max: 15
Tijdstip
Avond, Overdag
Tijden en locaties
Tower 42 Diemerhof 42, Diemen
vr 22 nov. 2024